Jens Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har så tørr hud på kroppen og syns det er så kjedelig å smøre meg med fuktighets krem. Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan helle i badevannet som gjør kroppen myk og mindre tørr?
Ella_Grey Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Olje av noe slag. Du kan godt bruke olivenolje, hvis du har det. Ellers er kokosolje kjempefint.
Ella_Grey Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Neeei. Nå skal man jo ikke bruke mye olje - kanskje et par (tre?) spiseskjeer i et badekar...
Lisama Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Finnes slike badeoljer som gjør at du ikke blir oljete etterpå, men at huden får fukt også kjøpte meg nettopp en faktisk, men har ikke testet den enda.
stjernekyss Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Du får sånne cream-kuler på Saape-butikkene. Lukter helt fantastisk!
Honesty Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Aderma Exomega har badetilsetning som er litt lotionaktig, og basert på havre. Den er kjempegod til tørr og kløende hud, og ikke klissete i det hele tatt. Fås på apotek. Dusjoljen og krem og lotion i samme serie er også veldig bra.
Gjest www.fitforsummer.blogg.no Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 hørt at badeolje skal funke bra! du kan jo sikkert også bruke babyolje, de selger på de fleste dagligvarer. hadde holdt meg unna såpe hvertfall, merker huden blir bare tørrere og tørrere nå på vinteren..! www.fitforsummer.blogg.no
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Du får sånne cream-kuler på Saape-butikkene. Lukter helt fantastisk! Desverre er det ikke så mye gode ingredienser i disse, så de vil ikke hjelpe på veldig tørr hud! Til normal hud er de derimot allrighte, de gir tross alt litt. Og så lukter de jo nam! Hilen tidligere ansatt på Saape
Gjest Heidie Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Jeg pleier å ha litt sheaolje i badekaret Det gjør susen! hehe. Huden føles myk og deilig etterpå Sheaolje på Coastal Scents koster 10 dollar Vil virkelig anbefale denne! klem, Heidi
stjernekyss Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Desverre er det ikke så mye gode ingredienser i disse, så de vil ikke hjelpe på veldig tørr hud! Til normal hud er de derimot allrighte, de gir tross alt litt. Og så lukter de jo nam! Hilen tidligere ansatt på Saape Hjelper på min tørre hud i allefall. Og det gjør ikke aderma, det er et kløhelv... Men alle er forskjellige. De der lukter i hvertfall helt fantastisk, og jeg blir myk og god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå