Gjest Gjest_Line_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg bare lurte på om det er noen som kan fortelle meg hvilken hudtype jeg har. Jeg beklager hvis det allerede finnes en post lik som denne, jeg er bare veldig nysgjerrig på hva jeg har, har brukt både litt av hvert av produkter men har aldri funnet den som passer til min hud. Så hvis noen kunne hjulpet hadde jeg virkelig satt pris på det Jeg er 20 år, så jeg sliter ikke med rynker eller den slags. Jeg har en tendens til å få prikker eller urenheter i kinnene, ikke kviser men bare noen røde flekker. Hudfargen min er ikke helt jevn, men passe. Pleier å bli tørr i kvinnene og på haken. Får kviser når det nærmer seg den tiden av måneden , da er det oftest på haken og mye rundt hårlinjen ved ørene. Ellers er huden min ganske normal andre steder. Jeg sliter ikke med stram hud. Jeg har tidligere brukt produkter for tørr og normal hud, begge disse har gitt meg fet hud. Lurer på om jeg har kombinert hud Jeg hadde virkelig satt pris på svar fra dere flinke KGere
Gjest Heidie Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det høres veldig ut som du har kombinert hud. Det har jeg også, men jeg er ingen ekspert på hvordan jeg skal behandle den. Jeg bruker MD Formulations Face & Body Scrub og Decleor Clensing Cream til rens av ansiktet, jojobaolje i hele ansiktet (som hjelper mot småkviser og sorte prikker) og sheabutter på tørre områder (sheabutter tetter ikke porer, så du blir ikke het og kvisete av den, men den hjelper bra mot tørr hud, hvertfall på mine tørre flekker) I t-sonen (som hos meg er fetest), bruker jeg Decleor Aroma Purete Matte Finish. Min hud er mye finere nå enn da jeg brukte apotekprodukter for tørr hud Endret 7. januar 2010 av Heidie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå