Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Når er det vanligvis kampanjeperiode? Slipper de ut kampanjer med billige billetter på ulike tidspunkt gjennom hele året? Varierer dette veldig fra selskap til selskap, eller kan man si noe generelt?
gard Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Hei Jeg tror det varierer litt fra år til år. Ifjor var det mange gode tilbud fordi folk reiste mindre og flyselskapene måtte sloss om passasjerene. Så Lufthansa hadde flere runder med gode tilbud. Det enkleste er å melde seg på nyhetsbrevene til de forskjellige selskapene så vil du få info om når det er noe på gang ;-)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Hei Jeg tror det varierer litt fra år til år. Ifjor var det mange gode tilbud fordi folk reiste mindre og flyselskapene måtte sloss om passasjerene. Så Lufthansa hadde flere runder med gode tilbud. Det enkleste er å melde seg på nyhetsbrevene til de forskjellige selskapene så vil du få info om når det er noe på gang ;-) Hvor kan jeg melde meg på nyhetsbrev, og er du medlem både på ulike flyselskap, charterselskap og reisebyråer?
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Du går inn på flyselskapets/charterselskapets nettside (f.eks.sas.no eller ving.no)og så velger du nyhetsbrev/newsletter, legger inn mailadressen din og OK. Da vi du automatisk få tilbud og kampanjer. Dette er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå