Gå til innhold

Noen som har NUTID OV9, stekeovn fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Gjest miilla
Skrevet

Som overskriften sier, er det noen som har stekeovnenen NUTID OV9 fra IKEA?

Vi har nettop fått montert dette integrert under micro i samme serie.. Men er noe ved ovnen som bråker så mye!! Etter å ha lest i databladet kan det virke som det er kjølevifta.. går på ved rundt 150 grader, og slutter ikke før ca 20 min etter jeg har skrudd av ovnen!! :kjefte:

Er dette vanlig, skal den virkelig bråke så mye??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi! har nettopp bestilt denne ovnen til vårt nye kjøkken. interessant å vite om den bråker ja!!

er du fornøyd med ovn/ mikro bortsett fra bråket? det er jo ganske dyre modeller til å være ikea produkter... :tristbla:

Skrevet

Det er ikke unormalt. Det tar sin tid før ovnen blir kald.

Skrevet

Etter en tlf til IKEA virket det som det skal være sånn ja... Er kjølevifta, og den går på for å sikre at ikke døra til ovnen blir varm. Er jo egentlig kjempe bra det, men var virkelig ikke klar over att det skulle låte så mye.. :snurt:

Får vel bare prøve å overse det, selv om jeg ikke liker det :kjefte:

Ellers virker ovnen så langt supert :tommelsmil: Steker jevnt og bra!

Skrevet

Husker ikke om det er samme nummere på ovnen vår, men den er i alleflal fra Ikea. Og den BRÅKER! Vi kjøpte leilighet med innebygget ovn, men må si at jeg syns det er irriterende! Skjønner at ovnen må kjøles ned, men har da vært borte i ander innebygde ovner som det ikke er så mye bråk fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...