Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Noen som har prøvd å kjøpe linser på nett, en betaler faktisk kun halvparten av prisen enn hos optiker, forstår jo at en må sjekke synet med jevne mellomrom, men for meg som helst bruker briller og har linser som supplement, må jo dette være helmaks... eller noen innvendinger. ?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Bestilte meg linser på nett for noen dager siden.. Med farger - for morro skyld.. Linsebutikken Greit det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Hvis du har fått tilpasset linser hos en optiker, ser jeg ingenting som taler i mot at du kan bestille linser på nettet. Jeg bruker linser til daglig, og har bestilt hos lenses4net.com to ganger, og det anbefales på det varmeste. Selvsagt kommer jeg til å sjekke øynene hos optiker like ofte som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er også brillebruker som kun vil ha linser til "passende anledninger" (basseng o.l.). Men jeg synes det blir litt merkelig å få en undersøkelse hos optiker for å finne ut hva slags linser jeg må ha -for så å ikke kjøper de der. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Vel, linser finnes i flere størrelser og grader av krumming (eller hva det nå heter), og du kan ikke selv uten videre avgjøre hvilke som passer deg best. Men hvis jeg husker riktig, kommer dagslinser (jeg bruker Soflens fra Bausch&Lomb) kun i én type, og da er det enkelt å avgjøre hva du skal bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har brukt Dailies en periode, men det er jo noen år siden da.. Også er det vel slik at styrken på linsene kan avvike litt fra styrken på brillene? Kanskje jeg bare bestiller første ladning fra optiker og deretter benytter meg av nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå