Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er plaget med mørke/blå ringer under øynene. Kan noen si meg hvorfor man får det og hvordan jeg blir kvitt det?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! har hørt at mørke ringer under øynene kommer av at noen har veldig tynn hud under øynene, og at de mørke ringene man da ser, er blodkar som blir synlig under den tynne huden..kosthold, søvn osv skal visst ikke ha så mye å si, men personlig føler jeg at i dårlige perioder med dårlig kosthold og lite søvn så blir disse ringene mer synlig. beste tipset er nok å leve sunt og finne en god concealer som kan skjule ringene dine :)

Skrevet

Jeg har hørt at de kommer av dårlig blodsirkulasjon. Og at hvis man banker LETT med ringfingeren under øyet vil det kunne hjelpe.

Nå vet jeg ikke om det er noe i det - har ikke mørke ringer selv :gjeiper:

Skrevet

Mørke ringer er også ofte et tegn på at du mangler vitaminer.

Skrevet
Under Eye Concealeren fra Glo Minerals er kjempegod til å skjule mørke ringer under øynene, jeg er veldig fornøyd med denne! Er vel billigst på PrettySkin4less.com

:)

Concealeren fra Glo er veldig tørr, jeg liker den ikke.

Gjest Heidie
Skrevet (endret)

den til under øynene er ikke tørr. den som heter glo camouflage derimot, den er til å dekke kviser i ansiktet, og den er tørr :)

Endret av Heidie
Skrevet

sov godt og hvil ut, drikk oxo mye vann for å forhindre dette. Stress ned. Conciler på tykk stift fra body sho dekker max! Og cliniqe på tube er flott! Hadde ikke overlevd uten dette produktet, det er mer viktig enn maskara for meg!!!

Så bruker jeg hvit penn på våtkanten, så blikket åpnes og øye ser større ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...