Gunhild Skrevet 26. april 2002 #1 Del Skrevet 26. april 2002 Huset vårt er hvitt med brune(!) lister rundt vinduer/på inngangsdør/garasjedør. Ønsker oss av flere grunner nye farger. Tenker på å beholde hvitfargen på huset, men å male listene/dørene i lys, kremgul eller noe sånt. Noen som har erfaring med dette/synspunkter/råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. april 2002 #2 Del Skrevet 26. april 2002 noe av det fineste jeg ser er hvite hus med grønne (ikke mørkegrønne) karmer i en grønn hage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #3 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Hvitt hus med hvite karmer gir et rent og pent inntrykk. Eller hvitt hus med varmt røde karmer, gir varmere stil. Bare ett lite obs til alle med hvitt hus/planer om hvitt hus: Det er den fargen som gir minst motstandsdyktighet mot råteangrep. Dette fordi en hvit farge gjør at veggen ikke blir så varm når sola skinner på den.Særlig i værharde strøk er dette noe å ta i betraktning. Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes Skrevet 30. april 2002 #4 Del Skrevet 30. april 2002 Gule karmer kan være fint, kommer helt ann på gulfargen og nabohusene. Liker best den "mellomgule" fargen. Selv så skal vi male huset nå i sommer, hvitt med "mellomgrønne" karmer!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 1. mai 2002 #5 Del Skrevet 1. mai 2002 det spørs jo egentlig hvordan huset ser ut? Og hvordan det er bygd. Jeg syntest rødt hus med hvite vinduskarmer er søtt12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #6 Del Skrevet 15. mai 2002 På Nordsjø sine hjemmesider kan du teste fager sjøl, for å se hvordan de tar seg ut! Ganske nyttig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 15. mai 2002 #7 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg er svak for brune hus med hvite lister.. ..for det har nemlig jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #8 Del Skrevet 16. mai 2002 Eg synest faktisk at lysegrønne hus med mørkegrønne karmar er fint. Dersom ein har treft rett grønnfarge, altså, ellers kan det bli ganske gyselig...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #9 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg synest at hvite hus med lysegrå lister er lekkert! Har selv lysegrått hus med mørkeblå (Mesnablå) lister og hvite karmer. Dette fordi huset var nymalt når vi kjøpte det og vi er fornøyde så langt..... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå