Gjest Serena Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Larénim mineralsminke er et amerikansk merke uten bismuth. Blir mer og mer populært i USA. Sjekket nettsiden og det virker interessant. Noen som har hørt om det eller har erfaringer med det? [topic=http://www.larenim.com/]Larenim
mari4ever Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 (endret) Larénim mineralsminke er et amerikansk merke uten bismuth. Blir mer og mer populært i USA. Sjekket nettsiden og det virker interessant. Noen som har hørt om det eller har erfaringer med det? [topic=http://www.larenim.com/]Larenim Jeg er også nyskjerrig på larenim merket, og har nå bestilt testere av foundation, øyenskygger og litt forskjellig:) Heidie her inne på forumet har testet det ut, og har skrevet hva hun synes om det på bloggen sin: heidi øksendal Endret 7. januar 2010 av mari4ever
Gjest Heidie Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg holder på å skrive et innlegg om denne nå, men kort fortalt så elsker jeg den :D Hehe Klem, Heidi
Gjest Serena Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Heidie, link til innlegget når du er ferdig
Gjest Heidie Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Heidie, link til innlegget når du er ferdig Skal gjøre det :)
Gjest Heidie Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Nå har jeg lagt ut et innlegg om Larenim, håper det er til noen nytte Hvis jeg har glemt å skrive om noe, så hyl ut Ble visst mye blogging i dag
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Nå har jeg lagt ut et innlegg om Larenim, håper det er til noen nytte Hvis jeg har glemt å skrive om noe, så hyl ut Ble visst mye blogging i dag Hvordan er denne i forhold til EM og Tikei? Hvis du ikke har prøvt de er det noen andre som har sammenlignet? Er holdbarheten lenger feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå