Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Bare lurer - hva synes dere om at en 22 år gammel jente har et forhold til en på 17? Er det upassende, eller greit?
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg synes det er greit hvis gutten er moden og voksen for alderen, men mange andre vil nok reagere på det.
toth Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Har ingenting i mot det jeg, men vet mange tenker ting som "hun må ha noen problemer", "kan ikke få seg noe bedre", eller liknende når de ser sånt. Spesielt hvis du er en liten outsider uansett
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Bare lurer - hva synes dere om at en 22 år gammel jente har et forhold til en på 17? Er det upassende, eller greit? Litt uvant, men gi nå f*** i hva folk mener så lenge dere trives
NoAngel Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 jeg er 29, han er 23... funker bra.. om det hjelper deg noe..
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Prøv, og finn ut om det er noe! Det er ingen andre som kan fortelle deg om det er "riktig" eller ikke.
Caramello Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Det er jo egentlig ikke noe merkeligere at jenta er eldre, det er bare at det er vanligst at gutten er eldst. Men jeg synes ikke at den aldersforskjellen er noe stor. Det kommer jo selvsagt an på hvor moden etc dere begge er, men.. Dere har jo uansett ingenting å tape på å være sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå