Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 For en tid tilbake så farget jeg håret mitt selv hjemme. Jeg leste rett og slett ikke på pakka jeg kjøpte på butikken, jeg la bare merke til at dama utenpå var mørk. Det hele endte med at jeg fikk svart hår. Har vært hos frisøren og hun sa at det ikke var så langt i fra den hårfargen jeg faktisk kan ha. Og hun ville ikke begynne med noe avfarging. Så problemet mitt er nå da den "lekre" etterveksten som lyser så blidt i mot oss, for jeg vil jo ikke fortsette å ha svart hår. Jeg farger jo etterveksten, men det blir jo et tydelig skille fordet. Noen som vet hvorfor frisøren ikke ville ta avfarging, eller som har noen tips?
Gjest Maxtor Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Dra til en annen frisør. Selv har jeg kjempe lyst hår, veldig veldig blond, og har farget håret litt av hvert. Også svart, og hadde ingen store problemer med å bli kvitt det, det var et par avfarginger, noe bleiking, så måtte man legge over en pastell basert blondfarge, før man senere farget det tilbake til det normale. Håret blir selvfølgelig litt slitt, men endte bare med å klippe tuppene på håret, på den tia hadde jeg hår til midt på ryggen. Og måtte kure det litt nå og da. Har du derimot en mørk farge med mye rødtoner i, så sliter du litt mer..da må det blekes en god del. Men intet er umulig! =D
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Ok, takk Da er det håp. Men mulig hun ikke ville ta avfarging fordi jeg har så tørt hår fra før. Jeg vet ikke... Men jeg får prøve en anna frisør, og krysser fingrene for at det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå