tinaliten Skrevet 8. september 2008 #41 Skrevet 8. september 2008 søstern til typen min spurte meg om det, på mld. Hehe... Jeg som alltid har villet legge på meg å da. Og har gått opp i velt, men tror kanskje fettet har lagt seg på feil sted
tomatsuppe Skrevet 9. september 2008 #42 Skrevet 9. september 2008 Jeg tror faktisk jeg hadde tatt det veldig tungt dersom noen hadde sett på magen min og spurt om jeg var gravid. Jeg er jo ikke verdens tynneste person, men jeg er da normalvektig. Jag hadde blitt skikkelig, skikkelig lei meg. Om man ikke har et godt forhold til kroppen sin, kan det faktisk være katastrofe å få høre noe slikt.
LovvLee Skrevet 28. september 2008 #43 Skrevet 28. september 2008 Jeg ble spurt om det for noen dager siden av en kamerat (ikke veldig nær), og tok det som et kompliment "Jeg synes puppene dine har vokst, er du gravid eller?"
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 28. september 2008 #44 Skrevet 28. september 2008 Ja, det har jeg blitt spurt om. Hadde lagt på meg ganske mye, og var pinlig klar over det selv Men jeg tror hun som spurte hadde det verst etterpå! Jeg spør aldri om folk er gravide. Hvis noen er gravide og vil fortelle det, så gjør de det nemlig uten å bli spurt! Helt enig - og selv om jeg har sterke mistanker så regner jeg med at jeg blir "lykkelig medeier i nyheten" så snart vedkommende er klar til å fortelle det. Har både blitt spurt selv om jeg er gravid etter å ha lagt på meg og også om jeg ikke har tenkt å få snart. Jeg ser på dette som skikkelig uhøflige spørsmål som man bør la være å stille for man vet aldri hva som er omstendighetene.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #45 Skrevet 28. september 2008 Jeg blir spurt om det hele tiden. Flere ganger i uka. Ikke fordi jeg er overvektig, men ffordi jeg og mannen min har vært sammen i over ti år, gift i to, og fortsatt ingen barn. Vi klarer ikke å få barn på egenhånd, derfor er det for meg et fryktelig vondt spørsmål å få. Heldigvis får vi nå hjelp og håper på et lite nurk etterhvert. Men spørsmålet svir fortsatt... Det kan dere tenke litt på dere som ikke syns det er noen big deal i det hele tatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå