Frua Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet om de skriver mindre verdi på pakka enn det den inneholder sånn at man slipper toll? Mener å ha lest at noen nettbutikker gjør det..
Perledrøm Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hmm, jeg kan dessverre ikke svare deg på det, men enkelte nettbutikker gir deg pengene tilbake hvis du må betale moms. For eksempel strawberrynet og feelunique.
Gjest forbanna Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 ÅÅÅÅ nå må dere slutte å si ifra om sånt! Det kommer til å ende opp som med strawberrynet, tollen ignorerer om det står gave, og de kan plukke ut pakken din i random sjekk for å se om varen er i forhold til hva de er verdt. Da kan noen få problemer. fu For ja, tollansatte kan sitte på forum de og!
Perledrøm Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 ÅÅÅÅ nå må dere slutte å si ifra om sånt! Det kommer til å ende opp som med strawberrynet, tollen ignorerer om det står gave, og de kan plukke ut pakken din i random sjekk for å se om varen er i forhold til hva de er verdt. Da kan noen få problemer. fu For ja, tollansatte kan sitte på forum de og! Øh, jeg vil tro de er klar over det fra før?
Kirby Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Ja, bare pass deg Frua, kanskje DIN pakke blir usatt for en random sjekk. Skrekk og gru
Gjest Armule Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Hehe, en pakke jeg fikk fra iHerb blei utsatt for sånn random sjekk! Heldigvis var faktisk varene så billig som det stod på lappen og på en verdi under 200 kr.. Neste gang er man kanskje ikke så heldig ;P
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Å herre.. Poenget er at å skrive ned verdien er ulovlig. Dvs, om tollen legger merke til det, kan det sies videre til tollen i det actuelle landet og butikken blir stengt/eier får saftig bot. Men om dere skal være så egoistiske å spre det som svartedauden, be my guest.
Frua Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2010 Ja, bare pass deg Frua, kanskje DIN pakke blir usatt for en random sjekk. Skrekk og gru hehe ja huffda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå