Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i juleferien benyttet meg av posten sin mulighet med ettersending. Betalte på forhånd, og fikk bekreftet perioden for ettersendingen. Men posten har ikke klart å levere posten til den midlertidige adressen, og den havnet til min faste adresse. Litt kjipt da jeg ikke var der og kunne ta meg av posten.

Kontaktet posten tidlig og sa fra om at posten min ikke kom. Fikk beskjed om at dette skulle ordnes opp i. Det har altså ikke skjedd.

Har jeg som forbruker noen rettigheter i en slik sak? Kan jeg be om å få betalt tilbake beløpet for tjenesten som jeg ikke har fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du absolutt. Du har ikke fått det du har betalt for, så jeg kan ikke se for meg en eneste grunn til at de skal kunne beholde de pengene.

Gjest Spinell
Skrevet

Såfremt du har bestilt innen fristen (4 eller 6 virkedager avhengig av om du bestiller på nett eller på Posten), så høres det ut som Posten har all skyld her.

Jeg bestilte oppbevaring av post i en ferie, og dette fungerte heller ikke. Da hadde jeg heldigvis alliert meg med noen som skulle se etter postkassa for meg, og ta inn post hvis det kom noe. Da jeg klagde var det ikke noe problem å få pengene tilbake.

Skrevet

Da skal jeg klage til posten og be om tilbakebetaling.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Posten er alltid lette å ha med å gjøre! Be om å få pengene tilbake ettersom du ikke har fått tjenesten du har betalt for! Null problem!

Til postbudenes forsvar kan jeg si at det er store postmengder i julen. I tillegg kjøres flere av rutene av vikarere og da kan desverre slike feil skje :(

Skrevet
Posten er alltid lette å ha med å gjøre! Be om å få pengene tilbake ettersom du ikke har fått tjenesten du har betalt for! Null problem!

Til postbudenes forsvar kan jeg si at det er store postmengder i julen. I tillegg kjøres flere av rutene av vikarere og da kan desverre slike feil skje :(

Mine opplevelser med posten tilsier IKKE at de er lette å ha med å gjøre! Jeg har dessverre vært gjennom flere episoder der de har gjort feil, og deretter fått særdeles dårlig behandling av kundeservice!! På de lokale postkontorene er de imidliertid veldig hygelige normalt (hvertfall her jeg bor), men på kundeservice har jeg blitt mottatt av sure damer som snakker frekt. Og de har heller aldri fikset opp i/erkjent skyld i problemene de har lagd for meg/andre jeg kjenner, selv om det er helt klart deres feil.

Håper det løser seg for deg ts!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...