FrkHøne Skrevet 9. februar 2010 #61 Del Skrevet 9. februar 2010 Inne å sniker Jeg må og si meg enig, ikke gi opp! Skjønner godt at det tærer å være langtidsprøver, vi har holdt på i over ett år, og det er like før jeg blir helt surrete i hodet av alle tankene og forventningene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. februar 2010 #62 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #63 Del Skrevet 13. februar 2010 Åh, har vært litt KG-lei den siste uken. Men ellers går det greit, har mensen nå da, ringte gynekologen og han sa mensen begynte første dag med friskt blod, selv om det var veldig lite. At det var veldig lite var forøvrig "normalt" når man har PCOS.. Har ikke fått Pergoen min heller, ALLE er visst utsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 15. februar 2010 I dag fikk jeg sms om at Pergoen kan hentes, og det er jo i grunnen litt sent. Gynekologen min er visst reist på ferie, så jeg aner ikke om jeg kan begynne på den på dag 8 i stedet for dag 5. Har jo 60++ dagers sykluser nå, så det vil jo være forbannet kjedelig å vente helt til neste syklus også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. februar 2010 #65 Del Skrevet 22. februar 2010 Innom å hilser på Hvordan gikk det med pergoen da? Jeg har også pcos og utrolig laaange sykluser, frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 22. februar 2010 #66 Del Skrevet 22. februar 2010 Også nyskjerrig på hvordan det gikk med pergoen? Kunne du begynne med den nå eller måtte du vente? Kjipt med så langt sykluser ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå