Harlekin Skrevet 12. januar 2010 #21 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Men så er det temmelig mye forurensning til gjengjeld, i hvertfall i Bergen ... *i sjokk* Endret 12. januar 2010 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, jeg har satt pris på været som har vært i det siste, men så på nyhetene det med forurensingen i går. Det er jo selvsagt en liten strek i regninga. Husker en vinter for mange år siden, da jeg bodde i Bergen. Bodde i en av de blokkene som er på venstre side om man kjører mot byen på Danmarksplass. Den vinteren var det 3-4 minusgrader en uke i strekk, og da var det helt grusomt å bo der jeg bodde. Det stinka eksos i hele leiligheten. Var ille nok til vanlig, orket ikke ha vinduet åpent engang pga. eksosen. Flyttet etter to mndr.. Begynner å bli veldig usikker på denne EL-en likevel. I dag hadde jeg noe som kunne minnet om eggehvite-cf, men som var mye hvitere. Det var nesten som melk i fargen, strekkbart, men ikke så veldig mye. Liknet litt på sæd, men har ikke hatt sæd i meg siden den dagen jeg trodde EL var, og det er jo seks dager siden nå.. Kan det være at jeg ikke har hatt EL og at eggehviten-cf kommer tilbake nå? Sorry for detaljer, men dette er jo en prøvedagbok, så regner med dere som leser har i hvert fall vurdert tanken på å kjenne på deres eget cervical fluid. Btw, hva kalles det på norsk? Bruker bare ordet fra FF, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2010 #23 Del Skrevet 12. januar 2010 Vi prøvere er vant til å lese om plukking, strekking, pirking og poking i alle hull og væsker. Med andre ord: ingen fare her. Tror det kalles for EL-slim. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 12. januar 2010 Æsj.. Gidder ikke kalle det slik, det hørtes nasty ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2010 #25 Del Skrevet 13. januar 2010 Æsj.. Gidder ikke kalle det slik, det hørtes nasty ut.. Det gjør faktisk det! Da er det heller bedre å bare kalle det for CF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, CF høres litt sånn mystisk og spennende ut. Som om man snakker om noe hemmelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 14. januar 2010 Torsdag og snart helg! :hopper: Ukene går så fort at det er nesten litt skremmende.. Straks er det mars, og det er siste mulighet til å bli gravid om man vil ha et 2010-barn, noe jeg av en eller annen grunn har vært fast bestemt på at jeg skal ha. Tviler på at det går i oppfyllelse, men vi får se.. Høy temp i dag også, ellers intet nytt å berette. Om jeg har hatt EL og ikke er gravid, bør jeg begynne å spotte i morgen. Så da får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #28 Del Skrevet 14. januar 2010 Krysser fingrene for et 2010-barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg også, men tør ikke håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. januar 2010 #30 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 14. januar 2010 Takk, snille dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 16. januar 2010 Skjer lite og ingenting om dagene, bortsett fra at jeg blir mer og mer sikker på at jeg ikke har hatt EL. Hvorfor jeg har hatt stabil høy temp. likevel, det aner jeg ikke. Irriterende, for å si det mildt; jeg tipper dette blir en ny laaaaaaang syklus uten EL og med maaaaaaaaange dager blødning etterfulgt. Jaja, får ikke gjort noe med det uansett, så håper dere alle får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. januar 2010 #33 Del Skrevet 16. januar 2010 Jaja, får ikke gjort noe med det uansett, så håper dere alle får en strålende helg! Yes, Ha en strålende helg du også Draum. Vi får håpe på EL var virkelig og at dere traff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 18. januar 2010 Ny uke, nye muligheter! :vinker: Denne dagboken blir litt sånn kombinert trenings- , vektnedgang- og prøvedag, men siden min vektnedgang er et ledd i veien mot IVF, tillater jeg meg å fortsette her. Hadde ikke husket på å oppdatere to dagbøker uansett. Denne uken har jeg gått ned 1,2 kg! Bittelitt dårligere enn i forrige uke, men det er ikke så rart, siden det ble både french fries og iskake på lørdag. Jeg er i hvert fall mer enn fornøyd! En annen ting jeg synes er litt kult, er at jeg var hos svigermor for å legge opp noen gardiner i går, siden vi ikke har symaskin hjemme. Mens jeg stor der med den veldig lange tommestokken, spurte svigermor: Hvor høy er du egentlig? Jeg er ganske lav, og sist gang jeg målte var vel på ungdomsskolen, men siden helsesøster klarte å overbevise meg om at de som fikk mensen tidlig sluttet å vokse tidlig og at jeg derfor ikke kom til å vokse noe mer, har jeg hele tiden oppgitt den høyden når folk har spurt. Dette måtte vi jo bekrefte eller avkrefte, så da ble jeg målt av svigerfar. Og jeg er visst hele 4 cm høyere enn jeg trodde.. Og dette gjør BMI-en min 2 "poeng" lavere! Fremdeles er den jo veldig høy, men likevel synes jeg det var et lyspunkt i tilværelsen! I dag hadde jeg massevis av eggwhite cf, og veldig lav temp. Dermed er det vel sikkert at ingen EL har funnet sted, så nå får jeg bare vente å se. Orker ikke drive med plitsex annenhver dag når det hele tiden virker som om EL kommer eller har kommet uten at den har det, så da får vi bare håpe vi har flaks og tilfeldigvis har lyst akkurat i tide hvis EL omsider bestemmer seg for å komme. Håper alle får en strålende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. januar 2010 #35 Del Skrevet 18. januar 2010 for 4 cm høyere og minkende BMI. Alltid gøy å få slike positive overraskelser. Kjipt ang. EL, men vi håper enda at den enten har vært eller kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. januar 2010 #36 Del Skrevet 18. januar 2010 For en herlig måte å gå ned i BMI på, jeg må rett og slett vokse litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, det var absolutt en morsom måte å få ned BMIen på.. I dag var jeg helt villt godtesyk, men i stedet for å falle for fristelsen, tok jeg meg et glass sukkerfri saft, og nå i kveld har jeg vært ute og gått en tur. Det var veldig deilig, men også litt glatt enkelte steder. Nå har jeg bare holdt på i to uker, men så langt har denne vektreduksjonen gått som en lek. Har fått det for meg at jeg må gå ned ca 1 kg i uka, og nå som jeg har gått ned litt mer enn det begge disse to ukene, har jeg jo litt ekstra å gå på også. Ellers vurderer jeg fremdeles veldig frem og tilbake ang. denne pergo-kuren. Om denne syklusen og påfølgende mens blir som den forrige, vil jeg jo ikke kaste bort en pergo-kur hvis jeg uansett skal blø i 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. januar 2010 #38 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har forresten masse "babystøv" til overs, siden vi ikke skal prøve på 3,5 - 4 år enda! *drysse rundt* Håper det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 25. januar 2010 Snille du, Supramundane! Nå har av en eller annen sær grunn FF satt EL på meg, igjen! Noe jeg synes er veldig merkelig mtp. dagens temp, og i går klarte jeg å slå av vekkerklokken uten å måle, så skulle gjerne likt å vite hva den var i går. Og jeg som hadde tenkt å slutte å tempe frem til mensen kom nå, men nå kan jeg jo ikke det, for jeg må jo følge med på hvordan dette går.. Ned 0,6 kg denne uken, noe jeg ikke er veldig fornøyd med, men kan jo ikke klage heller. Har totalt gått ned 3,3 kg på tre uker, så føler ikke jeg er berettighet til å være misfornøyd med det. Spesielt ikke siden BMI-en min gjorde et realt hopp nedover da jeg justerte høyden.. Om 7,5 kg er jeg egentlig klar for IVF, men vi må vurdere om vi skal ta det privat eller offentlig. Gjør man det offentlig blir det vel himla lang ventetid, så da burde man kanskje ringt gynekologen og satt igang prosessen allerede nå? Vel, vel, gidder ikke tenke på det nå. Får se hva jeg føler når jeg får mensen, om det skjer i nærmeste fremtid da, det spørs jo veldig. Tviler veldig sterkt på at jeg har hatt EL, og om jeg har det har jeg i hvert fall ikke blitt gravid. Men gidder ikke tenke så mye på det heller, får jo ikke gjort noe særlig til eller fra uanset.. Ha en super uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2010 #40 Del Skrevet 25. januar 2010 Så utrolig merkelig den syklusen din skal være da. Håper du klarer å finne ut av det, evt. at mensen kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå