Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg går rundt og sikler på slike epilatorer. Hva er deres erfaringer med epilator? Eller for å være mer spesifikk; virker det?

Får den med alle hårene?

Endret av Lemming
Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet (endret)

I begynnelsen må man ta litt ekstra runder. For å få fjerna alt.

Og husk å skrubbe bena en stund etterpå for å unngå inngrodde hår.

Åh, jah, det funker like bra som å bruke voks =)

Endret av Maxtor
Skrevet

Epilator er djevelens verk og er kun oppfunnet for å torturere hårfrikåte damer som ikke vet bedre! :frustrert:

Neida, seriøst, jeg syns det var helt for jævlig, for å si det rett ut.

Jeg kjøpte en fancy sak fra Braun til 1500 kr. og den tok på langt nær med alle hårene.

Det var ikke lengden på hårene det stod på heller.

Min ble brukt 0,5 ganger før den ble lagt bort for godt og jeg gikk tilbake til barberhøvlen min. :ler:

Skrevet

Hahaha, fantastisk! :ler: To HELT motsatte svar! ;)

Men det er vel ofte slik med slike greier, er vel en smakssak. Tror ikke smerten er noe problem, jeg bruker "ofte" å vokse. Men synes det er et jæ*** pes å holde på med den voksinga. Men epilatorene er jo ganske dyre, så er et stort engangsbeløp om den ikke funker liksom...

Skrevet

Har brukt epilator på leggene i mange år, og synes det er genialt. Om man ikke lar det gro helt jungel mellom hver gang gjør det ikke vondt og det varer lenge. Jeg pleier å ta leggene hver tredje-fjerde uke eller noe sånt.Noen runder med noen dagers mellomrom får med seg det aller,aller meste av hår. Om sommeren hender det at jeg drar over med høvelen innemellom også, men det er sjelden.

Plages veldig lite med inngrodde hår, skjer hvert jubelår.Ikke får jeg nupper heller.

Skrevet

Jeg bruker epilator på armene og synes det fungerer kjempefint! Blir bare litt rød den første dagen, og etter det er armen fin og glatt. Gjør ikke så vondt heller, bortsett fra de første hårene. Prøvde på leggene, og det var grusomt i forhold, så der holder jeg meg til høvel.

Gjest Mellia
Skrevet

Jeg har selv sett og hatt lyst å kjøpe en epiltor. Mest i grunn for da slipper man å måtte barbere seg en og annen dag. Så jeg har anskaffet meg en braun silk epil. Prøvde først i dag under armene, og ja det var veldiig vondt men man må jo bare tåle det, når man tenker på resultatet. Jeg er fornøyd og fikk bort alt av hår.

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...