Gå til innhold

Ekshibisjonisme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange tenner på det å vise seg fram, at noen ser deg naken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Her var du visst ganske alene.

54 som har lest spørsmålet, ingen som har svart. Trodde du mange skulle rekke hånda i været? ;)

Jeg kan aldri huske å ha tent på det, så selvsikker er jeg ikke. For man må vel like kroppen sin i overkant godt for å tenne alene på det at andre ser deg eller? Ser for meg at de som tenner på slikt har det vanskelig på stranda... Full tenning hver gang noen ser i din retning liksom :ler:

Skrevet
:ler: Her var du visst ganske alene.

54 som har lest spørsmålet, ingen som har svart. Trodde du mange skulle rekke hånda i været? ;)

Jeg kan aldri huske å ha tent på det, så selvsikker er jeg ikke. For man må vel like kroppen sin i overkant godt for å tenne alene på det at andre ser deg eller? Ser for meg at de som tenner på slikt har det vanskelig på stranda... Full tenning hver gang noen ser i din retning liksom :ler:

Nei, det blit ikke helt sånn. Jeg kan tenne på at noen skal se meg i en seksuell situasjon og det er noe annet. Jeg er heller ikke veldig selvsikker og 100% fornøyd med kroppen min. Jeg tenner likevel på at mannen min har nakenbilder av meg, og vi teneker å filme litt også.

Jeg tenner på tanken av å legge ut noe på nett også, noe jeg selvsagt aldri hadde gjort i praksisk. Tenner veldig på at noen hadde sett meg fingre meg selv feks. Man trenger ikke å være perfekt for at noen tenner på å se på en. Kan tenne på tanken av at en nabo hadde sett oss ha sex, men bare om naboen likte dette selvsagt. Igjen, ingenting av dette ville jeg noengang utørt.

Er man ekshibisjonist tenner man ikke bare på at noen ser på en, man tenner på å vise seg frem. Det er to ganske forskjelige ting.

Skrevet

Jeg har observert naboen ha sex flere ganger, og det er veldig prevantivt for meg.......

Skrevet

At noen skulle se meg naken tenner jeg ikke på, men tanken på å bli tatt på fersken i en seksuell situasjon....jepp! :fnise:

Skrevet

Da er spørsmålet delt i to

a. å bli sett naken

b. å bli sett under seksuell aktivitet

..og det var det første jeg svarte på, og som jeg mente må være rimelig narcissistisk, uten at det er noe galt i det.

Personlig ønsker jeg ikke blitt sett (av andre) under seksuell aktivitet, men finner det - la meg si interessant siden jeg ikke er så god på å prate om slikt... :sjenert: - når det er en viss risiko for å bli "ferska". For de som skjønner forskjellen.

Skrevet
Jeg har observert naboen ha sex flere ganger, og det er veldig prevantivt for meg.......

Jupp, som jeg sa er det bare sexy i fantasien. Jeg ser selvsagt at dette neppe hadde vært sexy for naboen, haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...