Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, jeg hater at kjæresten min sier "det får du bestemme selv" til alt! Jeg spør ham om vi skal være sammen en kveld; "det får du bestemme selv", får jeg til svar. Gjort før, gjorde det i går, og gjorde det i dag. Mister all lyst til å dra til ham! Virker som det er likegyldig for ham om jeg kommer eller ikke når han sier det. Vil du at jeg skal komme rett til deg etter jobb? "Det får du bestemme selv"...........

Mulig jeg overreagerer, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si at DU HAR bestemt DEG SELV i og med at DU har lyst å finne på noe sammen med han ( det er jo DU som tar initiativet og spør), og at du spør fordi HAN må bestemme om det er noe HAN og kunne tenkt seg!!

Makan til mannfolk du har.....

Skrevet

Korte sosiale antenner på denne fyren din altså..Jeg tror jeg hadde sagt noe som , greit, da bestemmer jeg at jeg heller drar ut med venner. *trassete* ;)

Skrevet
Du får si at DU HAR bestemt DEG SELV i og med at DU har lyst å finne på noe sammen med han ( det er jo DU som tar initiativet og spør), og at du spør fordi HAN må bestemme om det er noe HAN og kunne tenkt seg!!

Makan til mannfolk du har.....

Det skal jeg jammen sørge for å si. Godt sagt :)

Skrevet
Korte sosiale antenner på denne fyren din altså..Jeg tror jeg hadde sagt noe som , greit, da bestemmer jeg at jeg heller drar ut med venner. *trassete* ;)

Jeg blir trassete selv, i form av at jeg ikke gidder å komme. Hvis det er sånn halvveis lyst han har til at jeg skal være hos ham, kan det være det samme. "Spiller ingen rolle for meg om du kommer eller ikke", høres det ut som for meg. Møkk.

Skrevet

Ahah! Kom på noe, og nå føles det enda mer som likegyldighet, for han sa "det får du bestemme selv, spiller ingen rolle for meg; du blir sikkert fin" da jeg spurte ham om hva han syntes om at jeg tenker på å farge håret mørkt.

Skrevet

Så merkelig! Og irriterende... Du må snakke med han om dette, kanskje det finnes en fornuftig forklaring?

Skrevet
Så merkelig! Og irriterende... Du må snakke med han om dette, kanskje det finnes en fornuftig forklaring?

Ja, kanskje det. Prøvde å forklare det i tlf tidligere idag, men han svarte bare sarkastisk. Det tyder egentlig på at han ikke skjønner noe..

Skrevet

Og vi diskuterer det as i speak, og han skjønner ikke... Jeez... Mener han ikke vil virke kommanderende, og jeg sier at det ikke er kommanderende å ha en mening.

Skrevet

Eksen min var også litt sånn. Han mente det bare godt, ville være snill og la meg få viljen min...

Men i forholdet var vi to. Jeg vil da ikke bestemme alt... Og vil ikke ha en som virker likegyldig.

Gutter gjør så mye rart som de ikke aner at jentene kan oppfatte negativt. :P

Skrevet
Eksen min var også litt sånn. Han mente det bare godt, ville være snill og la meg få viljen min...

Men i forholdet var vi to. Jeg vil da ikke bestemme alt... Og vil ikke ha en som virker likegyldig.

Gutter gjør så mye rart som de ikke aner at jentene kan oppfatte negativt. :P

Nei, ikke sant.

De burde ihvertfall skjønne det når de får beskjed om hvordan det oppfattes. Men neida..

Skrevet

Endre spørsmålsstillingen din:

Ikke Skal vi,

men

Har du lyst til...? Synes du at? Hva synes du? Hva vil du?

Skrevet

Ikke Skal vi,

men

Signerer denne. Jeg har endret mine spørsmål på samme måte - dvs fra "vi" spørsmål til spørsmål der jeg tydeliggjør at jeg er interessert i hva han mener og tenker. Hvis jeg får svar som "det kan du bestemme" gjentar jeg bare spørsmålet til han skjønner tegninga...

Skrevet

Kan du ikke bare gi han beskjed om at han får gi deg beskjed neste gang han vil at du skal komme en kveld? Det fordrer imidlertid at du klarer å la være å foreslå at du skal komme selv.

Skrevet

Ikke Skal vi,

men

Som kan besvares med 'bestem det selv'.

Bestem det selv / gjør det selv / finn på noe selv er jo negativ laddet setninger, ihvertfall på min dialekt. I stedet kunne han ha sagt noe som Jeg har ikke lyst å ta den avgjørelsen, hva har du lyst til?

Synest det hele tyder på dårlig kommunikasjon eller dårlig selvtillit fra gutten sin side. Mulig det er ment godt, på en skrudd måte.

Skrevet

Det hater den setningen: du bestemmer selv! Eksen min pleide å si det når jeg spurte om jeg skulle komme til han i helgene (avstandsforhold). Og når jeg sa at jeg ble hjemme og la planer med venninner, så tok det bare en dag før han ringte og sa: Kommer du ikke? Jo, du må komme! Så si det med en gang da!

Gjest negasjon
Skrevet
Som kan besvares med 'bestem det selv'.

Bestem det selv / gjør det selv / finn på noe selv er jo negativ laddet setninger, ihvertfall på min dialekt. I stedet kunne han ha sagt noe som Jeg har ikke lyst å ta den avgjørelsen, hva har du lyst til?

Synest det hele tyder på dårlig kommunikasjon eller dårlig selvtillit fra gutten sin side. Mulig det er ment godt, på en skrudd måte.

Jeg tenkte også på det samme, at han er utrygg og ikke mener noe vondt. Men menn kan jo være ganske treige, så hvis han bare er opptatt av tv-spill så er det vel blitt standardsvaret for å få fortsette å spille i fred?

Skrevet

To muligheter her: 1. Han er en tøffel uten baller, 2. Han er rett og slett ikke så interessert i deg.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
To muligheter her: 1. Han er en tøffel uten baller, 2. Han er rett og slett ikke så interessert i deg.

Det finnes også en tredje: han mener faktisk at hun får bestemme selv.

For øvrig: alfa?? Ha ha ha, det burde vært oppfunnet en tidsmaskin for sånne som deg. Den kunne nemlig gitt deg en enveisbillett noen titalls tusen år tilbake i tid hvor du egentlig hører hjemme. Jeg er dritlei alt dette imbesile snakket om alfa-hanner, så i påvente av at noen faktisk finner opp denne dingsen så kan du jo klatre opp i treet som du beklagelig nok klatret ned fra.

Gjest negasjon
Skrevet
Det finnes også en tredje: han mener faktisk at hun får bestemme selv.

For øvrig: alfa?? Ha ha ha, det burde vært oppfunnet en tidsmaskin for sånne som deg. Den kunne nemlig gitt deg en enveisbillett noen titalls tusen år tilbake i tid hvor du egentlig hører hjemme. Jeg er dritlei alt dette imbesile snakket om alfa-hanner, så i påvente av at noen faktisk finner opp denne dingsen så kan du jo klatre opp i treet som du beklagelig nok klatret ned fra.

Ja takk og kom og ba om hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...