Gå til innhold

Smarte KG-brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på om det er noen av KG-brukerne som dere har merket dere som spesielt intelligente og ekstra verdt å lytte til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere jeg synes utmerker seg som ganske vise og oppgående. Synes for eksempel at brukeren som kaller seg for Il Crappo virker å ha veldig god peil på det han skriver om. Babord synes jeg også virker som en vis person. Det er sikkert en del flere, men jeg klarer ikke å komme på hva de kaller seg akkurat nå.

Skrevet
Jeg har lagt merke til Alison :)

Hm, ikke jeg.

Skrevet

Tabris og Frosk. :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Xxena, Diane, Aline, Lissi, Trampe, Hilde KS, Tabris, MikeWaters...

Kommer sikkert på flere...jeg gir opp. Er så utrolig mange jeg synes kommer med gode innlegg.

Endret av Emmanuelle
Skrevet
Tabris og Frosk. :)

Enig!

Gjest Gjest_Sanna_*
Skrevet

Alison er den eneste jeg virkelig har respekt for her inn :)

Jeg har jobbet mange år i bank selv og er imponert over all den kunnskapen hun deler med seg her på KG.

Ellers er det mye fjas rundt omkring :ler: sjelden man ser så mye oppblåste egoer samlet på et sted som på KG.

Skrevet

Jeg trodde Alison var en mann jeg, på grunn av profilbildet *sikle*

Pokker også :fnise:

Gjest Gjest_Christine_*
Skrevet

Jeg synes det er så mange flotte damer (og menn!)her inne, at jeg synes det er vanskelig å trekke frem noen spesielle.

I noen tråder kan jeg være enig med den ene, i neste tråd er jeg uenig. Det spiller ingen rolle så lenge brukere/gjester stort sett er saklige. Ingen kan alltid være enig, men så lenge man klarer å respektere hverandre, så er ikke det noe problem. Jeg irriterer meg imidlertid over enkelte som har et forkastelig og negativt menneskesyn, de prøver jeg i størst mulig grad å overse...

Skal jeg nevne en bruker som alltid får meg til å le, så er det Hilde KS. Hun er en rå dame, som ofte har alvorlige, saklige innlegg, men også slår ut håret og kommer med bemerkninger som gjør at jeg nesten vrenger meg. Jeg gliser også ofte av de merkverdige innleggene som Kamikatze noen ganger skriver. Purple Haze er en flott dame, med sin rolige og saklige måte å skrive på. Thrusthamster har jeg lagt merke til. Skulle forresten ønske moderatorteamet rakk å delta med flere innlegg. Yvonne deltar mye, jeg har også lest bra innlegg av Jolie, Furstina, Phaedra, Trampe osv. Tror de har mye å bidra med, men antagelig blir det litt dårlig tid.

Men, som sagt, det er så mange bra personligheter her inne (både gjester og faste brukere) at jeg føler det nesten er urettferdig å trekke frem noen få. Som de fleste andre, bruker jeg mer tid her inne enn jeg burde!

Skrevet

De smarteste er nå i hvertfall ikke de som klager på skrivefeil.

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig mange intelligente mennesker her, det er derfor jeg liker dette forumet så godt :) Jeg føler at jeg selv har blitt mye flinkere til å se flere sider av en sak etter at jeg begynte å følge med her inne. :smilyblomst:

Skrevet

Woman Woman er vel den smarteste på forumet, den som skriver de beste og mest intelligente innlegg.

Robotkalle virker særs intelligent og hjelpsom.

Ellers er de fleste bare støvkorn. :)

Skrevet
Woman Woman er vel den smarteste på forumet, den som skriver de beste og mest intelligente innlegg.

Robotkalle virker særs intelligent og hjelpsom.

Ellers er de fleste bare støvkorn. :)

Ja, helt enig!

Og Eugenie Onanin er den smarteste av av alle her på KG! :jepp:

Skrevet
Skulle forresten ønske moderatorteamet rakk å delta med flere innlegg. Yvonne deltar mye, jeg har også lest bra innlegg av Jolie, Furstina, Phaedra, Trampe osv. Tror de har mye å bidra med, men antagelig blir det litt dårlig tid.

Tack :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...