Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. januar 2010 #1 Del Skrevet 6. januar 2010 Denne tråden her kan vel kanskje inngå i alle dei spørsmål om aldersforskjell trådane, men eg skal forsøke å vere litt meir orginal Det skjedde meg en sjelden opplevelse for ei stund sia. Eg bruker eit halvt sekund på å "filtrere" vekk uinteressante mennesker. Enkelte skiller seg ut i mine auger, ikkje at det har en spesiell kle stil eller utsjånad. Men når eg ser en sånn person, så kan eg sjå personen på lang avstand, og tenker oj. Og så seier det "ka ching" Kver gang eg ser ho, og omvendt, så er det lange blikk, og begge snur seg etter kverandre. Og det er jo absolutt en positiv ting. Har skjedd 1 gang før med samme reaksjonen hos meg. Det endte opp med eit 3 år langt forhold fra eg var 20-23, som igjen fører saken nermare kjernen. Denne personen som det sa "ka ching" med hos meg, som eg trudde var 18-19, var 15. Og da føler jo eg meg litt lur når eg sitter her og har lyst på ei jente som er 8 år yngre enn meg. Men så klarer eg ikkje å slutte å tenke på denne frøkna, ho har tilogmed fått plass i drømmer. Eg har ikkje problemer med å få damer, ser ganske bra ut, så det er ikkje eit desperat forsøk for å få seg kjøt det her. Og ja eg veit det er stor aldersforskjell som igjen gir modenhetsforskjell. Ho har hatt forhold før utifra det eg veit, nylig en kar på 19. Så ho har vel mest sannsynlig hatt sex med andre mennesker da. Det eg tenker er at ettersom eg skal flytte til sommaren, ca 40min unna med fly. Så passer det vel egentlig ikkje med noke forhold av noke sort. Men eg føler at kanskje å bli kjent med ho no, og kanskje tilbringe litt tid ilag når eg i ny og ne reiser heim. Så har jo ho fortsatt muligheten til å utforske litt for sin egendel. I mitt siste forhold, så gikk eg i fella av "graset grønnare på andre sida" og følte eg ikkje hadde fått rast fra meg. Sjansen er jo stor for at det samme skjer med ho om vi hadde hatt eit forhold Vart kanskje litt rart det her. Noken litt fornuftige ord ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. januar 2010 #2 Del Skrevet 6. januar 2010 Denne tråden her kan vel kanskje inngå i alle dei spørsmål om aldersforskjell trådane, men eg skal forsøke å vere litt meir orginal Det skjedde meg en sjelden opplevelse for ei stund sia. Eg bruker eit halvt sekund på å "filtrere" vekk uinteressante mennesker. Enkelte skiller seg ut i mine auger, ikkje at det har en spesiell kle stil eller utsjånad. Men når eg ser en sånn person, så kan eg sjå personen på lang avstand, og tenker oj. Og så seier det "ka ching" Kver gang eg ser ho, og omvendt, så er det lange blikk, og begge snur seg etter kverandre. Og det er jo absolutt en positiv ting. Har skjedd 1 gang før med samme reaksjonen hos meg. Det endte opp med eit 3 år langt forhold fra eg var 20-23, som igjen fører saken nermare kjernen. Denne personen som det sa "ka ching" med hos meg, som eg trudde var 18-19, var 15. Og da føler jo eg meg litt lur når eg sitter her og har lyst på ei jente som er 8 år yngre enn meg. Men så klarer eg ikkje å slutte å tenke på denne frøkna, ho har tilogmed fått plass i drømmer. Eg har ikkje problemer med å få damer, ser ganske bra ut, så det er ikkje eit desperat forsøk for å få seg kjøt det her. Og ja eg veit det er stor aldersforskjell som igjen gir modenhetsforskjell. Ho har hatt forhold før utifra det eg veit, nylig en kar på 19. Så ho har vel mest sannsynlig hatt sex med andre mennesker da. Det eg tenker er at ettersom eg skal flytte til sommaren, ca 40min unna med fly. Så passer det vel egentlig ikkje med noke forhold av noke sort. Men eg føler at kanskje å bli kjent med ho no, og kanskje tilbringe litt tid ilag når eg i ny og ne reiser heim. Så har jo ho fortsatt muligheten til å utforske litt for sin egendel. I mitt siste forhold, så gikk eg i fella av "graset grønnare på andre sida" og følte eg ikkje hadde fått rast fra meg. Sjansen er jo stor for at det samme skjer med ho om vi hadde hatt eit forhold Vart kanskje litt rart det her. Noken litt fornuftige ord ? Sikkert ikke det svar du vil ha, men jeg synes du skal la henne være i fred, og heller la henne finne en jevnaldrende....Spesielt siden du skal flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. januar 2010 #3 Del Skrevet 6. januar 2010 Du er neppe overrasket over dette svaret, men 15 er faen meg ikke gammelt. Hun 20, du 28 kunne sikkert funket. En 15-åring burde du styre unna. Hun er ikke voksen, med mindre du er veldig barnslig av deg har dere sannsynligvis lite felles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 6. januar 2010 #4 Del Skrevet 6. januar 2010 La det ligge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 7. januar 2010 #5 Del Skrevet 7. januar 2010 Jenta er ikke ferdig utvokst engang! Hun går på grunnskolen enda. Du skriver også at hun sannsynligvis har hatt sex med en på 19, og det er faktisk ulovlig! Er det for å forsvare at du har lyst på sex med en mindreårig? som du faktisk vil havne i fengsel for om du blir anmeldt. Om du skulle havne i forhold med henne, så er det faktisk 3år til dere kan bli samboere, 4år til hun er ferdig på vgs, og 3-5år til hun kan drikke alkohol lovlig, og bli med ut på byen og gjøre slike ting som du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. januar 2010 #6 Del Skrevet 7. januar 2010 Jenta er ikke ferdig utvokst engang! Hun går på grunnskolen enda. Du skriver også at hun sannsynligvis har hatt sex med en på 19, og det er faktisk ulovlig! Er det for å forsvare at du har lyst på sex med en mindreårig? som du faktisk vil havne i fengsel for om du blir anmeldt. Om du skulle havne i forhold med henne, så er det faktisk 3år til dere kan bli samboere, 4år til hun er ferdig på vgs, og 3-5år til hun kan drikke alkohol lovlig, og bli med ut på byen og gjøre slike ting som du kan. Skriver at ho har hatt eit forhold med en på 19, så ho har vertfall litt erfaring. Så det var ikkje for å forsvare at eg har lyst på sex med ho, men det var for å få fram at ho ikkje er helt "uskyldig og uerfaren" Så slapp av frøken =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2010 #7 Del Skrevet 7. januar 2010 La det ligge du. Snart skal du flytte et stykke unna og ute av øye - ute av sinn. Dessuten - hvor stor tror du sjansen er for at dette er kvinnen du skal leve sammen med fra nå og livet ut (hun er tross alt bare 15)? Du kaster neppe vekk ditt livs sjanse ved å holde deg godt unna, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 7. januar 2010 #8 Del Skrevet 7. januar 2010 At hun har vært i forhold med en gutt, betyr ikke nødvendigvis at hun har hatt sex, ei heller at hun er "lovlig" eller at hun er moden for det. Det er ulovlig ved norsk lov, det burde vært grunn nokk for å holde seg unna! Hadde det vært mi datter/søster så hadde hun garantert ikke fått treffe deg, og jeg hadde kontaktet politiet om du hadde nærmet deg henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. januar 2010 #9 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hun er femten år. Du skal flytte. Og ditt forrige ka-ching forhold varte ikke, så den følelsen er ikke den mest pålitelige. Dere har en fasinasjon for hverandre, men den går over. Summa summarum; la det bli med fasinasjonen, og gjør ikke noe ut av det. Endret 7. januar 2010 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #10 Del Skrevet 7. januar 2010 Hun er ikke en kvinne, men en ungdomsskoleelev. Som sikkert blir en vakker og spennende kvinne, og som kanskje er din type kvinne når hun kommer så langt, men som ikke er en kvinne på noen år enda. Bare de første hint om den kvinnen hun blir. La det ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå