Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Når jeg går på tur med hunden min i snøen, merker jeg at han alltid har oppe den ene poten. Han fryser tydligvis veldig på føttene når han er ute å går, synes veldig synd på ham:( Finnes ikke det noen hundesko eller noe? Vil ikke akkuratt kle han opp da med teite sko, men vil ikke at han skal fryse så mye når vi går ute. Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Du får kjøpt potesokker på alle dyrebutikker.
KinderMaxi Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hööks har hunde sko. Vurderer å kjøpe disse til hunden min selv, da han også fryser på potene ute.
Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Hvor mye koster ``hundesokker`` på vanlige dyrebutikker da?
KinderMaxi Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Hvor mye koster ``hundesokker`` på vanlige dyrebutikker da? Hvis du bor i nærheten av Skedsmokorset, kan du handle sokkene på Hööks på Skedsmo senteret. Der får du pote sokker som er vesentlig rimeligere enn hva de er på vanlig kjededbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå