Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på dyreklinikk og går mye hver dag, i tilegg til at jeg har ofte vondt i rygg/nakke pga dårlig holdning osv. Så vuderer å kjøpe meg et par MBT sko, men er litt usikker pga prisen og vil gjerne høre andres erfaringer. :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har jobbet i sportsbutikk og fikk prøve disse. Det var som å flyte bortover, og holdingen kom automatisk uten at jeg trengte å tenke på det egnang :) i tillegg så er de bra for knærne og blodsirkulasjonen i kroppen :)

For deg som sikkert går mye på betonggulv vil jeg absolutt anbefale å investere i et par, det er god kvalitet og de skal vare en stund også :)

Ser ingen grunn til å ikke gjøre det når du sier du sliter med nakke og holdning :) dra på en sportsbutikk og prøv et par så vet du hva jeg mener :)

Skrevet

Jeg har både sko og sandaler og er superfornøyd. Fikk kommentarer på jobb om at jeg hadde fått bedre holdning, før jeg la merke til det selv. De er litt rare å gå i trapper med, og kanskje litt ubehagelige hvis du skal løfte noe, men det er en vanesak.

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale det, bra for rygg og holdning.

Men ikke kjøp slike sko og gå en hel dag på jobb med det med en gang...bruk litt tid på å venne deg til det. Ta de med på jobb og gå med de kortere stunder, men ha med deg et et annet par sko du kan ha på deg innimellom... ellers kan du fort bli sliten.

Dette er bare snakk om i starten da, til du blir godt vant til å gå med disse skoene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...