nessi Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Skal du ha brudepiker? Skal de i såfall ha bukett? Jeg skal antageligvis ha tre småjenter (2 -6 år) som brudepiker, og lurer litt på hva jeg skal gjøre med blomster til de. Det er kanskje letter for barna å holde i småkurver med blomster i, enn en bukett.
brudjuni Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Vi hadde 3 jenter (2,7 og 8 år) og 1 gutt på 6 år. Gutten hadde stav som var pyntet med blomster, mens jentene hadde små buketter. Selv ikke hun på 2 hadde problem med å bære buketten. De var så søte der de gikk med bukett i en hånd, og holdt hverandre. Kan sende deg bilde hvis du vil, slik at du bl.a. kan se størrelsen og formen på bukettene.
nessi Skrevet 29. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2003 Tar gjerne i mot bilde ja... har sendt deg emailadr. min :D
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 Min brudepike vil være drøye ti år, så jeg tror det skal gå bra med en liten brudebukett-kopi... Det gikk forøvrig veldig fint da hun var fem år og brudepike med bukett, hun var så stolt og flink atte.....
Montezuma Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Jentene våre var 3 og 7 år. De hadde en liten dekorasjon i hver sin lille sinkbøtte! Søtt og spesielt!
cappocino Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Vi skla ha to jenter, 8 og 12 år som skal ha en miniutgave av min bukett. Godt forslag med stav pyntet med blomster til guttene vil gjerne ha bilde jeg også
brudjuni Skrevet 29. august 2003 #7 Skrevet 29. august 2003 Godt forslag med stav pyntet med blomster til guttene vil gjerne ha bilde jeg også Send meg en PM med mailadr. så skal det ordne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå