Gå til innhold

Blomster til brudepiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du ha brudepiker? Skal de i såfall ha bukett?

Jeg skal antageligvis ha tre småjenter (2 -6 år) som brudepiker, og lurer litt på hva jeg skal gjøre med blomster til de. Det er kanskje letter for barna å holde i småkurver med blomster i, enn en bukett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde 3 jenter (2,7 og 8 år) og 1 gutt på 6 år. Gutten hadde stav som var pyntet med blomster, mens jentene hadde små buketter. Selv ikke hun på 2 hadde problem med å bære buketten. De var så søte der de gikk med bukett i en hånd, og holdt hverandre. Kan sende deg bilde hvis du vil, slik at du bl.a. kan se størrelsen og formen på bukettene.

Skrevet

Tar gjerne i mot bilde ja... har sendt deg emailadr. min :D

Skrevet

Min brudepike vil være drøye ti år, så jeg tror det skal gå bra med en liten brudebukett-kopi...

Det gikk forøvrig veldig fint da hun var fem år og brudepike med bukett, hun var så stolt og flink atte.....

Skrevet

Jentene våre var 3 og 7 år. De hadde en liten dekorasjon i hver sin lille sinkbøtte! Søtt og spesielt!

Skrevet

Vi skla ha to jenter, 8 og 12 år som skal ha en miniutgave av min bukett.

Godt forslag med stav pyntet med blomster til guttene vil gjerne ha bilde jeg også :)

Skrevet
Godt forslag med stav pyntet med blomster til guttene vil gjerne ha bilde jeg også :)

Send meg en PM med mailadr. så skal det ordne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...