Herr Happy Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Heisann Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg har lyst til det, men jeg får det ikke ut av hodet: Jeg har lyst til å prøve å strippe. ( I virkeligheten) Vil se om jeg tør!! Men hvor finner jeg publikum? Har ikke lyst til å gjøre det offentlig, så det må være på en jentefest eller noe sånt Noen tips om hvor jeg kan lete etter publikum? Er dette teit? Hva mener dere? Skal selvfølgelig gjøre det gratis klem fra meg (30 år) Endret 7. januar 2010 av Herr Happy
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Du er velkommen hjem til meg når som helst, men du er anntageligvis best tjent med å kontakte strippeline eller noen av de damene som holder strippekurs og høre hva de har å si. Hadde jeg vært dame hadde jeg vurdert det samme selv tror om enn ikke som en fast yrkesvei.
Herr Happy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Du er velkommen hjem til meg når som helst, men du er anntageligvis best tjent med å kontakte strippeline eller noen av de damene som holder strippekurs og høre hva de har å si. Hadde jeg vært dame hadde jeg vurdert det samme selv tror om enn ikke som en fast yrkesvei. Jeg er ikke en dame , men det er sikkert bra å få noen tips uansett fra strippeline? Er det noen her inne det? Endret 6. januar 2010 av Herr Happy
Ethereal Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Hvis du hadde vært kjæresten min og strippa for meg, hadde jeg blitt sånn her: HAHAHA.
Herr Happy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Hvis du hadde vært kjæresten min og strippa for meg, hadde jeg blitt sånn her: HAHAHA. Du hadde nok blitt rimlig HAHAHA uavhengig av om jeg kjæresten din eller ikke! Har aldri gjort det før
Ethereal Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Du hadde nok blitt rimlig HAHAHA uavhengig av om jeg kjæresten din eller ikke! Har aldri gjort det før Det er sant Du får ha lykke til!
Herr Happy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2010 Det er sant Du får ha lykke til! Takker Det trengs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå