Gå til innhold

Jenter vs mannlig stripping...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann :)

Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg har lyst til det, men jeg får det ikke ut av hodet:

Jeg har lyst til å prøve å strippe. ( I virkeligheten) Vil se om jeg tør!!

Men hvor finner jeg publikum? Har ikke lyst til å gjøre det

offentlig, så det må være på en jentefest eller noe sånt :)

Noen tips om hvor jeg kan lete etter publikum?

Er dette teit? Hva mener dere?

Skal selvfølgelig gjøre det gratis :)

klem fra meg (30 år)

Endret av Herr Happy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er velkommen hjem til meg når som helst, men du er anntageligvis best tjent med å kontakte strippeline eller noen av de damene som holder strippekurs og høre hva de har å si.

Hadde jeg vært dame hadde jeg vurdert det samme selv tror om enn ikke som en fast yrkesvei.

Skrevet (endret)
Du er velkommen hjem til meg når som helst, men du er anntageligvis best tjent med å kontakte strippeline eller noen av de damene som holder strippekurs og høre hva de har å si.

Hadde jeg vært dame hadde jeg vurdert det samme selv tror om enn ikke som en fast yrkesvei.

Jeg er ikke en dame :) , men det er sikkert bra å få noen tips uansett fra strippeline? Er det noen her inne det?

Endret av Herr Happy
Skrevet

Hvis du hadde vært kjæresten min og strippa for meg, hadde jeg blitt sånn her: HAHAHA.

Skrevet
Hvis du hadde vært kjæresten min og strippa for meg, hadde jeg blitt sånn her: HAHAHA.

Du hadde nok blitt rimlig HAHAHA uavhengig av om jeg kjæresten din eller ikke! :)

Har aldri gjort det før :)

Skrevet
Du hadde nok blitt rimlig HAHAHA uavhengig av om jeg kjæresten din eller ikke! :)

Har aldri gjort det før :)

Det er sant ;) Du får ha lykke til!

Skrevet
Det er sant ;) Du får ha lykke til!

Takker :) Det trengs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...