Gå til innhold

Ned 20 kg!

Gjest Klar for ny kropp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som skal være med å gå ned 20 kilo? Jeg har som mål å gå ned 0.5 kg i uka :) Så noen gamle bilder av meg og fikk veldig motivasjon til å se slik ut igjen kan du si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er med! :D

Hvordan skal du trene?

Skrevet
Ja jeg er med! :D

Hvordan skal du trene?

Aerobic med styrke og gåturer :) Og endre kostholdet! Du da?

Skrevet
Andre som skal være med å gå ned 20 kilo? Jeg har som mål å gå ned 0.5 kg i uka :) Så noen gamle bilder av meg og fikk veldig motivasjon til å se slik ut igjen kan du si :)

Fornuftig mål!! Masse lykke til!!

Gjest Slankevenninne?
Skrevet

Jeg skal ned 15 kilo! Skal få somlet meg til å lage en bruker-ID her inne :goodbye:

Skrevet

Jeg skal ned 15-20 kg! Har gått opp 20 kg på nesten 3 år, men vet ikke om jeg vil helt ned til 52 igjen!! Hehe :) Det viktigste for meg er å bygge litt muskler, og stramme opp kroppen! Og ikke minst å få bedre kondis, og mer ut av hverdagen! :)

Gjest Klar for ny kropp
Skrevet

Så fint at flere vil bli med! :) Jeg trenger noen som holder meg i øra :) Har det litt travelt nå, men skal lage ID og komme tilbake med mer til uka! I mellomtiden; lykke til alle slankevenner, dette klarer vi!!!!! :)

Skrevet

joiner på dette.

Jeg skal gifte meg om halvannet år og innen ett år skal jeg ha gått ned 20 kg, med tanke på brudekjolen som skal tilpasses etc. Min blir skreddersydd.

Jeg har sagt til mamma at jeg ønsker meg rockering til bursdagen min som er 31 januar, så da krysser jeg fingrene for at mamma er supersnill i år=)

Ellers skal jeg begynne å gå masse til våren og sommeren når det er litt varmere i luften.

Før den tid, skal jeg prøve å få tatt noen situps og sånn om morran og kvelden. Bare for å komme i en grei start... også evt flasker med vann som vekter.

Jeg er 156 liten og veier 70 kg, og jeg vil gjerne ned til hvertfall mellom 50-55 kg. Det hadde vært deilig. så 15-20 kg er målet mitt....

Men jeg trenger hjelp. Jeg er kjempe motivert til å slanke meg, og jeg ser jo at det trengs. Kjolen jeg skal gifte meg i kommer ikke til å bli fin på en såpass liten og stor kropp. Så det er vel det eneste som er motivasjonen min.

Om noen har fine, enkle måter å trene på, så kom gjerne med det.

For dette skal jeg klare=) jeg klare dette!!

Skrevet

Hvordan går det? Jeg er på kurs med jobben denne uka så går ikke så bra :( Men klar igjen nesten uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...