Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere som har vært den andre kvinnen dele erfaringer og tanker på godt og vondt? Gjerne deg som ble bedratt også...

Jeg ble grunnen til at det ble slutt mellom min nåværende samboer og hans eks. De var sammen i mange år, men hadde tilslutt vokst fra hverandre. Med en gang det skjedde noe mellom meg og han så ble det ført i lyset og de gjorde det slutt.

Jeg var så forelsket, og er selvfølgelig takknemlig over en nydelig mann. (han var utro, ja, men har ingen tro på at det skjer oss. Så dere som vil påpeke at dette skjer meg også kan spare seg :)

MEN jeg har utrolig dårlig samvittighet over hun som ble såret av dette. Og alle de felles vennene de har. jeg har vært gjennom det selv og klarte likevel å være med på å såre noen på samme måte :(

Angrer! Men kunne ikke vært foruten idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leger t i d e n alle sår?

Skrevet

Tja hva skal man si. Jeg satt i andre enden, med barn. Jeg ønsker at de kjørte seg ihjel begge to den dag i dag.

Skrevet
Tja hva skal man si. Jeg satt i andre enden, med barn. Jeg ønsker at de kjørte seg ihjel begge to den dag i dag.

Uffda!!!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Samme her

Skrevet

Høres ut som en utrolig dårlig start på et forhold, og må være vanskelig for han og å leve med dette på samvittigheten. Hadde jeg vært TS hadde jeg fryktet slike tanker hos ham når vi hadde dårlige perioder eller vonde krangler. Jeg tror ikke det går å bygge noe solid og bra oppå sånne ruiner.

Skrevet

Kan skjønne at man blir forbanna...

Jeg har faktisk vært den andre mannen. Riktignok sa hun det gjaldt at det var slutt, og at de bare bodde sammen inntil videre etc. Mistenkte jo etter hvert at det kanskje ikke var 100% slik. Vet at hun bygde hus med typen etter at vår affære endte med at jeg ikke gadd mer. Veldig pen, men jeg hadde overhodet ingen følelser for henne. Tror hun hadde en crush på meg. Hun tok initiativet og jeg hadde ikke innledet noe om hun ikke hadde sagt at det var slutt med typen.

Det finnes damer som opptrer likt som alle mennene man hører om her... For å gi én manns perspektiv på situasjonen: Fant ut at hun likevel fremdeles var sammen med typen etter at forholdet endte, egentlig likegyldig til at hun hadde løyet til meg. Jeg hadde lyst til å ha sex med henne, hun var drittsekken - ikke jeg. Men igjen, jeg hadde droppet det om jeg hadde visst at det ikke var slutt.

Skrevet

Livet er nå en gang slik at man kan bli glad i en annen enn den man er sammen med. Sånt skjer med jevne mellomrom, og er ikke til å unngå. Jeg synes iallfall det er bra at dere sa fra, og han gikk ut av forholdet med en gang dette skjedde. Mange driver med utroskap i flere år, og det er helt forferdelig.

Dere har begge et nettverk, og det er nok vanskelig for ham siden han og eksen har mange felles venner. Noen av dem vil vel velge ham, mens andre igjen velger å være "lojale" mot henne. Uansett er det en trist situasjon for alle parter.

Ønsker deg lykke til med livet ditt, du har fått en mann som du er glad i, og han har valgt deg. Det hjelper ingen at dere sliter med dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...