Gå til innhold

Jeg blir nesten ikke tiltrukket av menn lenger.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Samtidig som jeg virkelig ønsker meg kjæreste, merker jeg at jeg bare blir tiltrukket av færre og færre menn. Det har vel noe med at jeg blir mer kresen samtidig som mennene blir mindre attraktive jo eldre de blir (og jeg blir). Jeg er bare 26 år, likevel føler jeg at livet går fra meg, at de som er interessert i meg er helt uinteressante. Jeg får ikke noe følelser, ingen interesse, ingen ting egentlig. Det siste jeg vil er å være singel resten av livet, men det jeg har enda mindre lyst til er å blir sammen med noen av de som virker interessert i meg. Hva skal jeg gjøre? Alt i alt synes jeg livet er kjedelig, meningsløst og trist. Ikke kom med forslag om hobbyer osv, det er ikke det dette handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samtidig som jeg virkelig ønsker meg kjæreste, merker jeg at jeg bare blir tiltrukket av færre og færre menn. Det har vel noe med at jeg blir mer kresen samtidig som mennene blir mindre attraktive jo eldre de blir (og jeg blir). Jeg er bare 26 år, likevel føler jeg at livet går fra meg, at de som er interessert i meg er helt uinteressante. Jeg får ikke noe følelser, ingen interesse, ingen ting egentlig. Det siste jeg vil er å være singel resten av livet, men det jeg har enda mindre lyst til er å blir sammen med noen av de som virker interessert i meg. Hva skal jeg gjøre? Alt i alt synes jeg livet er kjedelig, meningsløst og trist. Ikke kom med forslag om hobbyer osv, det er ikke det dette handler om.

Heldigvis er du ennå bare 26.

Mange lar livet gå i fra seg når de begynner å kjenne det sånn, men du har nå ennå god tid, tenker nå jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

prøv jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne tilbake til magien du hadde før, da forventningene var større enn erfaringen ;)

Engasjer deg i ting som ikke har noe med sjekking og menn, egentlig, å gjøre. Da åpner du sider ved deg selv som også kan få deg til å tenke annerledes.

Mystikken blir borte etterhvert som man blir eldre, samtidig blir man mer forsiktig grunnet dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest post-it

Du er fortsatt ung, og jeg håper din drømmemann dukker opp en dag :)

Hvilke krav er det du stiller til en eventuell kjæreste, og hvor lenge bruker du på å bli kjent med ham?

Om du synes at alt i livet begynner å bli kjedelig, meningsløst og trist kan det kanskje være tegn på en begynnende depresjon? Mange føler seg også nedstemt i vinterhalvåret pga manglende sollys, kan det være noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fortsatt ung, og jeg håper din drømmemann dukker opp en dag :)

Hvilke krav er det du stiller til en eventuell kjæreste, og hvor lenge bruker du på å bli kjent med ham?

Om du synes at alt i livet begynner å bli kjedelig, meningsløst og trist kan det kanskje være tegn på en begynnende depresjon? Mange føler seg også nedstemt i vinterhalvåret pga manglende sollys, kan det være noe sånt?

Det er ikke noe som har skjedd nå i det siste. Jeg har alltid hatt det sånn, sommer som vinter. Jeg har allerede begynt å la livet gå fra meg. Jeg gjør mye foskjellig, og opplever mye, men jeg nyter det ikke, og jeg har ikke noe glede av det. Det er nesten sånn at jeg foretrekker hverdager, når det skjed noe ekstra har jeg forventninger om at det skal være gøy, men så er det som regel bare kjedelig. Det er akkuratt som livet ikke ha nok å by på for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, men jeg er mann og noen år eldre.

Eneste forskjellen er at jeg synes livet er kult. :)

De aller aller fleste damer har helt andre interesser enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristina_*

Gjør noe annerledes. Flytt til utlandet, ta en lang ferietur eller bytt jobb. Eller flytt på deg, få deg noen andre venner, gå en annen vei hjem fra skolen, spis noe annet til middag enn det du pleier, se filmer du aldri ville sett. Dra til Afrika og hjelp fattige barn. Ikke bli stuck i rutiner og kjedelige ting, gjør noe med livet ditt om det så bare er å bytte tannkremmerke.

Hvis du har det som jeg hadde det for noen år siden kan disse tingene hjelpe deg. Jeg følte at mye var kjedelig og at selv om jeg gjorde en stor innsats var det ingenting som ga meg noe virkelig. Jeg valgte å flytte for å endre på livet mitt, og etter det har mye blitt annerledes. Man er sin egen lykkes smed. Jeg fikk meg forresten endelig kjæreste etter at jeg flyttet, hehe. ;) Som jeg har flyttet sammen med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør noe annerledes. Flytt til utlandet, ta en lang ferietur eller bytt jobb. Eller flytt på deg, få deg noen andre venner, gå en annen vei hjem fra skolen, spis noe annet til middag enn det du pleier, se filmer du aldri ville sett. Dra til Afrika og hjelp fattige barn. Ikke bli stuck i rutiner og kjedelige ting, gjør noe med livet ditt om det så bare er å bytte tannkremmerke.

Hvis du har det som jeg hadde det for noen år siden kan disse tingene hjelpe deg. Jeg følte at mye var kjedelig og at selv om jeg gjorde en stor innsats var det ingenting som ga meg noe virkelig. Jeg valgte å flytte for å endre på livet mitt, og etter det har mye blitt annerledes. Man er sin egen lykkes smed. Jeg fikk meg forresten endelig kjæreste etter at jeg flyttet, hehe. ;) Som jeg har flyttet sammen med. :)

Jeg er ikke tøff nok til å flytte langt unna, Jeg har så vanskelig for å få venner i utgangspunktet, så da har jeg ikke så lyst til flytte så langt unna. Ikke at jeg tror det hjelper heller, for den rastløsheten og meningsløsheten er like sterk når jeg er på ferie som når jeg er på jobb. Jeg liker nesten hverdagene best, for da kan jeg sitter og drømme om alt det kule jeg skal gjøre i helger og ferier (som som er like kjipt når det først skjer). Filmer synes jeg er kjedelig, jeg er alt for rastløs til å sette meg ned å se en film, hvis det ikke er en spesiell jeg har veldig lyst til å se. Problemet er vel ikke at jeg er stuck i rutiner, men heller det at jeg savner noen som er trygt, godt og gjør meg lykkelig. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre som er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bli skikkelig kjent med noen, ikke døm tidlig. De fleste menn er ikke seg selv de første timene dere snakker sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre som er gøy.

Kanskje du burde prøve å innse at livet ikke bare er gøy?

Dermed blir forventningene dine mer realistiske til livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du burde prøve å innse at livet ikke bare er gøy?

Dermed blir forventningene dine mer realistiske til livet.

Jeg vet at livet ikke er bare gøy, men kan det ikke være gøy av og til? Hva er vitsen med å leve hvis det skal være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at livet ikke er bare gøy, men kan det ikke være gøy av og til? Hva er vitsen med å leve hvis det skal være sånn?

Hva mener du egentlig når du sier at livet skal være gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva mener du egentlig når du sier at livet skal være gøy?

Det å kunne våkne opp og tenke at man er glad man lever, og å kunne legge seg å tenke at man har hatt en fin dag og at man gleder seg til morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kunne våkne opp og tenke at man er glad man lever, og å kunne legge seg å tenke at man har hatt en fin dag og at man gleder seg til morgendagen.

Jess! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...