Gå til innhold

Fleshlight

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjæresten min har en sånn og han har av og til brukt den sammen med meg! Men vi synes det er litt vanskelig å holde den hygenisk og ren... :sukk:

Er ikke så vanskelig å holde den hygenisk. Følg instruksjonene så går det bra.

Bruk kun vannbasert glidemiddel og rens den med kaldt og varmt vann når dere er ferdig. Bruk vibratorrens eller noe slikt hver 2-3 gang. Sett den inn med maisstivelse for å beholde den "ekte" følelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei...det bildet der var BARE creepy.

En eks av meg insistert nemlig på at jeg skulle ha på meg en gummimaske av Yoda mens vi hadde sex, men etter hvert skiftet hun mening til Darth Maul (han dritstygge med masse tagger i trynet. Dette opplevde jeg faktisk som rimelig traumatisk, og jeg ble ganske usikker på meg selv og mitt utseende etter dette. Hun maste i mange uker og jeg syns ikke det var noe gøy i det hele tatt...bare jævla absurd. Det bildet der var bare for far out ass...finnes det virkelig andre som tenner på det??

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet
Hvordan hadde du reagert om mannen/kjæresten din hadde skaffet seg en fleshlight (på samme måte som jenter har dildo for nytelse og ikke erstatning), eller at du hadde kommet over fleshlighten til en guttekompis?

Fleshlight(les: sexleketøy for menn)

Jeg har hørt masse om denne fleshlight, men har ikke fått skaffet meg en slik enda. Kona har sine seksleketøy, og delvis jeg mine i form av penisringer med minivibrator og noe annet småtteri som tærninger med forskjellige aktiviteter på osv.

Jeg har lyst å skaffe meg en slik flashlight, hvor får jeg tak i det?

PS! Min kone hadde vel egentlig bare syns det var morro om jeg fikk meg en flashligh, da hadde ho garantert kommer til å bruke den i forbindelse med handjob e.l pluss at jeg kunne brukt den for meg selv når ho ikke er hjemme.

Gjest Gutt_22
Skrevet
Jeg har hørt masse om denne fleshlight, men har ikke fått skaffet meg en slik enda. Kona har sine seksleketøy, og delvis jeg mine i form av penisringer med minivibrator og noe annet småtteri som tærninger med forskjellige aktiviteter på osv.

Jeg har lyst å skaffe meg en slik flashlight, hvor får jeg tak i det?

PS! Min kone hadde vel egentlig bare syns det var morro om jeg fikk meg en flashligh, da hadde ho garantert kommer til å bruke den i forbindelse med handjob e.l pluss at jeg kunne brukt den for meg selv når ho ikke er hjemme.

Vet ikke om det er lov å linke men gjør et forsøk.

http://shop.erotikknett.no/Sexleketoy-for-.../Fleshlight-STU

Om du googler så finner du sikkert flere men det var her jeg kjøpte min.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Haha jeg hadde ledd meg ihjel, jeg syns sånt er SÅ morsomt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...