Gå til innhold

Fleshlight

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om mannen/kjæresten din hadde skaffet seg en fleshlight (på samme måte som jenter har dildo for nytelse og ikke erstatning), eller at du hadde kommet over fleshlighten til en guttekompis?

Fleshlight(les: sexleketøy for menn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en slik en, nærmere sagt STU modellen. Har ikke fått noen negative reaksjoner enda, snarere tvert imot :biggrin:

En liten digresjon, det er den første leketøy vaginan jeg har men må si den kjennes påfallende ekte ut om man tenker på bare følelsen rundt penis. Det fysiske kan man jo aldri erstatte :)

Skrevet (endret)

Vi gikk til anskaffelse av en fleshlight for litt siden, men har ikke fått prøvd den enda da.

Jeg er nok litt spent og nysgjerrig, men også litt "bekymret". Jeg er jo redd for at den skal være deiligere og "enklere" enn meg. Mannen min sier jeg ikke behøver bekymre meg, men tanken ligger der likevel selv om jeg vet det er dumt.

Har jo flere vibratorer selv og ingen av de kan noensinne erstatte en ekte mann, og da burde jo det samme gjelde for fleshlighten. Men siden jeg aldri har vært borti det før så blir jeg litt usikker.

Håper vi kan få den til å bli en del av vårt felles sexliv og at vi begge kan glede oss over den.

Endret av Irinia
Skrevet

Helt greit. Er den bedre å onanere med, må han jo bare kose seg.

Men skal innrømme at jeg ikke hadde likt så godt om han hadde en hel blås-opp-barbara. En fleshligt kan jeg sammenligne med en vibrator, bare en stimuleringsinnretning, men dukke-sex blir litt mer sært i mine øyne.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Hadde ikkje brydd meg særlig, men hadde håpt eg fikk se på mens han brukte den ein gang. :lur:

Vurderte kjøpe noe lignende til sambo til jul, men han sa han ikkje ville ha sånn når eg lufta ideen min for han.

Skrevet

Det ville vært dobbeltmoralskt av meg, med tanke på at jeg har leketøy selv. Og dobbeltmoralsk er jeg ikke :nei:

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

er det noen kvinner som bruker det/har prøvd det - som alternativ til scissoring/vaginagnikking? hmmm

Skrevet
Helt greit. Er den bedre å onanere med, må han jo bare kose seg.

Men skal innrømme at jeg ikke hadde likt så godt om han hadde en hel blås-opp-barbara. En fleshligt kan jeg sammenligne med en vibrator, bare en stimuleringsinnretning, men dukke-sex blir litt mer sært i mine øyne.

Blås-opp-Barbara... :skratte:

Til temaet: jeg hadde ikke brydd meg noe særlig og bare sett på det som en vibrator som er med på å piffe opp sexlivet. For selvsagt vil eg se på en gang i blant. :nigo:

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe som helst - og hadde ikke sett det som noen trusel for meg selv. Men hadde satt pris på å få se på en gang ja :)

Skrevet

Fleshlight o.l er helt greit for meg, men en Barbara hadde nok vært litt for meget.

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet

Helt greit, faktisk litt hot. Kunne tenkt meg å se på, og hadde jeg vært mann selv så hadde jeg garantert eid en.

Jeg kunne faktisk også tenkt meg å se på en mann pule en oppblåsbar dukke, men den forrige elskeren snudde på det og spurte om jeg ville pult en oppblåsbar mann foran han og da ser jeg egentlig hvorfor akkurat det kan føles litt klamt.

Jeg har aldri møtt noen som har eid en, de fleste har sagt at det hadde vært helt OK å prøve men tanken er ikke så spennende at de har kjøpt en.

Skrevet

Fleshlight = hot :lur:

Kan godt smugtitte på jeg altså, eller hjelpe litt også ;)

Skrevet

Hvis jeg har dildo må da han få ha en plastdings han også. :) Rett skal være rett!

Skrevet
Fleshlight = hot :lur:

Kan godt smugtitte på jeg altså, eller hjelpe litt også ;)

Sign!

Skrevet
Det ville vært dobbeltmoralskt av meg, med tanke på at jeg har leketøy selv. Og dobbeltmoralsk er jeg ikke :nei:

Nei, det må vi passe oss for hehe

Gjest Gjest_Libby_*
Skrevet

Kjæresten min har en sånn og han har av og til brukt den sammen med meg! Men vi synes det er litt vanskelig å holde den hygenisk og ren... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...