toyses Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Har noen erfaringer med expedia.no? Tenker på å bestille reise derfra til i sommer.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Bare bestill!! Helt greit, men det finnes andre nettsider som kan gi deg billigere billetter. Lykke til
Tbag Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg ville heller ha brukt supersavers.no, men det er rett og slett siden jeg hadde så problemer med expedia når jeg skulle bestille. Jeg kom aldri igjennom og måtte fylle ut personalian osv. igjen og igjen. Til slutt ringte jeg til kundeservice hvor jeg fikk snakke med en svensk jente som ikke kunne svare meg på noen ting og ble skikkelig sur, det eneste hun sa var at de hadde hatt nettverksproblemer hele dagen, da lurer jeg på: Hvorfor kan de for guds skyld ikke opplyse om det på nettsiden? Jeg benyttet meg da av supersavers hvor alt gikk knirkefritt. Men for all del, kanskje de bare hadde en dag med problemer...OG premenstruelt personal...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Expedia er en meget profesjonell side, så du kan bestille derfra uten problemer.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Bare bestill. Jeg endte med å bestille via expedia.no nylig. Etter å ha sammenlignet priser på en bestemt pakketur hos flere reisenettsteder, var faktisk disse billigst.
toyses Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Jeg leste på vg.no en artikkel angående expedia.com og hotels.com. Se her Noen som vet hvor langt jeg må gå i bestillingen før jeg får vite den rette prisen? Expedia har jo veldig gode tilbud, ihvertfall de prisene som vises på nettsidene, men hvis prisene som er der, er uten skatter og avgifter så er det jo ikke sikkert det blir så billig likevel.
Frøken Helene Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har bare gode erfaringer med Expedia. Jeg ville kanskje anbefalt deg å bruke sider som finn.no og momondo.com - de innhenter priser fra mange forskjellige selskaper, inkludert expedia og supersaver.
Gjest Gjest_malin_* Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Jeg leste på vg.no en artikkel angående expedia.com og hotels.com. Se her Noen som vet hvor langt jeg må gå i bestillingen før jeg får vite den rette prisen? Expedia har jo veldig gode tilbud, ihvertfall de prisene som vises på nettsidene, men hvis prisene som er der, er uten skatter og avgifter så er det jo ikke sikkert det blir så billig likevel. du kan jo si det sånn!!!! jeg var der inne nå å fant en reise.. trykket på velg og dette kom opp: Prisdetaljer Tidligere angitt pris for pakkereise Gjennomsnitt per reisende: kr 17 097,53 Total pris: kr 34 195,06 Ny pris: Gjennomsnitt per reisende: kr 38 669,60 Total pris: kr 77 339,20 hoho!!! litt av en forskjell du!!! jeg droppa den reisen!
remora Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Ser at det er en god stund siden denne tråden ble starta. Men skriver likevel, jeg! Jeg prøvde å søke på nett etter andre som har opplevd problem med expedia, og hva de evt har gjort for å løse det. Finner lite! Det er jo bra. Eller så er det få som har skrevet om det. Jeg har nå i to måneder prøvd å få tilbake penger de skylder meg, for en feil som de har begått. Etter et styr uten like for å endre et navn på bestillingen min (som en av deres telefonkonsulenter skrev feil, dette har de selv konkludert med!) - med både mailer og flere telefoner (også min utgift...), sitter jeg nå og prøver å få kontakt med dem. Jeg har sendt tre mailer, ikke fått svar på noen av dem. Når jeg nå tenkte å sende en ny mail, kommer jeg ikke inn på siden deres pga feil! Kjøpte bare flybillett via dem, og hadde en fin tur. Men syns billettsystemet/bekreftelsen var rotete, og er rimelig irritert på måten å bli behandla på nå etterpå. Det er ikke store summen, men det er prinsippet!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #10 Skrevet 12. september 2023 Anbefaler ALLE å bestille direkte til hotellene. Det er i 99% av tilfellene best pris å bestille direkte, det er som oftest eller du kan få bedre betingelser og avbestillingsvilkår også videre. Vet også flere hoteller (spesielt i Norden) som gir "dårligere" rom til gjester som bestiller via Hotels/Expedia/Booking.com fordi de tar kommisjon på alle bestillingene. Dersom du likevel bestiller gjennom en av disse sidene; - Om du må av en eller annen grunn flytte på reservasjonen eller avbestille så må man som oftest gjøre det selv via portalen du bestilte, da hjelper det ikke å ringe/sende e-post/sende melding til hotellet du skal bo på. - Det er dårligere betingelser og avbestillingsvilkår, ofte må du avbestille SENEST 48 timer før ankomst innen et viss klokkeslett. Les vilkårene før du bestiller!!!!!! - Det er vanskelig å ta kontakt direkte til disse portalene for å få hjelp. Anonymkode: c8efe...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå