Gå til innhold

sparebank1 og uttak

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei, noen som jobber i sparebank1 her eller, trenger litt hjelp her,

har et spørsmål ang uttak....

Har lønnskonto hos sparebank1 oslo og akershus (bor i oslo) men er hjemme på ferie i nord nå, så finner jeg ikke visakortet mitt selvf sperra det å slikt,men kan jeg gå i en lokal sparebank 1 her å ta ut penger fra den konto eller blir det bare drama??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lønnskonto hos sparebank1 oslo og akershus (bor i oslo) men er hjemme på ferie i nord nå, så finner jeg ikke visakortet mitt selvf sperra det å slikt,men kan jeg gå i en lokal sparebank 1 her å ta ut penger fra den konto eller blir det bare drama??

Jeg har sparebank1-konto fra en annen by, men studerer i Oslo. Da jeg skulle få lån hos lånekassen første gang måtte jeg verifisere kontoen min før pengene ble overført, og da måtte jeg ha med meg et skjema til sparebank1 for at de kunne signere og bekrefte at kontoen faktisk var min. Mannen som satt i skranken på sparebank1 på majorstua sa først at han ikke kunne gjøre noe med det siden banken min var i en annen by (selv om han faktisk kunne se kontoen min i systemet). Heldigvis for meg endte det med at han syntes synd på meg, signerte papirene på at kontoen var min, og jeg slapp å dra hjem dit til min lokale sparebank1.

Det beste for deg er nok å stikke innom sparebank1 der du er og spørre, og håpe på å treffe noen som forstår situasjonen din.

Skrevet

Sparebank1 er ikke èn bank. Det er noenogtyve banker som samarbeider om markedsføring og litt sånnt.

På samme måte som du kan gå i en DnB-filial og med flaks og stor betalingsvllighet for gebyrer kan ta ut penger fra en konto i Nordea, kan du også ha flaks å finne en Sparebank1 X-ansatt som gidder å hjelpe deg med å få ut penger fra en konto i Sparebank1 Y. Men regn med å måtte betale dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...