verene Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Må le litt da.. Til nå har jeg for det meste lest her, men nå som jeg har kjøpt kjole har alt liksom blitt så mye mer virkelig, og da blir man med ett mye mer fokusert på den store begivenheten også! :D Så da blir det noen spørsmål på løpende bånd fra denne kanten.. :oops: Vel, over til det jeg skal spørre om. Hva slags form skal du ha på brudebuketten din? - Rund i formen? - Lang, hengende nedover? - Bukett der man holder i stilkene, har blomstene "på armen" liksom? - Andre ting? Og, hvorfor velger du som du gjør? Vurderer du nøye i forhold til silhuetten på kjolen, eller er det mer tilfeldig ut fra smak & behag? Har du fått råd av noen til å velge som du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Min kjære skal finne buketten min. Jeg skal ikke ha en rund ball med roser, og heller ikke tre blomster på armen. Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha, lettere å se noen å si "sånn vil jeg ikke ha". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er ikke helt sikker...men tror nok det blir en som henger litt nedover...... Skal ha høstfarger i min, siden jeg skal gifte meg i september..men har ikke bestemt meg for type blomster enda..... Tenkte jeg skulle ta en tur på plantasjen i september i år for å se hva de har av blomster da, både til bukett og bordpynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 I utgangspunktet skulle jeg ha hjerteform på buketten. Falt for en bukett jeg så i et blad, så det er grunnentil valget. Vil ha lyse roser, og litt lange grønne "tråder"som henger ned. Har også planer om å feste litt perler i buketten. Men det er jo lenge igjen, så det er mulig jeg ombestemmer meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Se mitt svar på innlegget "hva slags blomster skal du ha i buketten". Kan godt sende deg et bilde om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maibrud2004 Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har overlatt kjøp av buketten til min kjære. Jeg ønsker meg en dråpeformet bukett, ikke alt for stor, men vi får se hva som kommer. Jeg har gitt han frie tøyler, men han har forsikret meg om at han kommer til å velge en "tradisjonell" bukett. Det synest jeg høres veldig greit ut. Den kommer sikkert til å bli kjempelekekr uansett. Han har god smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. august 2003 #7 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg vil ha en enkel bukett formet som en halv ball tett i tett med roser. Det jeg ikke vet enda er hvilken farge rosene vil ha. Står mellom blodrøde og orangerøde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #8 Del Skrevet 29. august 2003 Mannen min skal kjøpe brudebukett og jeg har fått beskjed om å holde pølsene unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 29. august 2003 #9 Del Skrevet 29. august 2003 Hadde en dråpeformet brudebukett med bl.a illtopp, roser og gerbera. Kan sende bilde hvis ønskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. august 2003 #10 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg bestilte bukkett i forigårs og er så happy!!!! Ting å ta henysn til: -fasong, linjer, snitt på kjolen har mye å si -fasong og kroppsbygning Eks. Er du lita og kompakt bør du ikke ha en rund, tett bukkett for det understreker og forsterker din bygning. Velg da heller en lang og noe smal bukkett. Det strekker deg. Har du en kjole med liv som går litt ut fra hoftene synes jeg ikke du bør ha f.eks. tett rundbundet bukett med roser og lange stilker. Det blir feil i.f.t. proposjonene på kjolen. Har du mye paljetter og detaljer på kjolen bør du velge en enkel bukkett. Vet ikke om dette er noe til hjelp men.... Lurt tips; ta med bilde av kjolen og vis det til blomsterdekoratøren din. Selv har jeg valgt en lang bukkett som smalner ut nesten ned til gulvet. Gleder meg sånn til den blir ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 29. august 2003 #11 Del Skrevet 29. august 2003 Mannen min ordnet min bukett. Har sendt deg bilde så du kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. august 2003 #12 Del Skrevet 29. august 2003 Min forlover som er blomsterdekoratør og min mann ordnet min brudebukett. Har sendt deg et bilde på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 29. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 29. august 2003 Min forlover som er blomsterdekoratør og min mann ordnet min brudebukett. Har sendt deg et bilde på mail.Har ikke mottatt noe bilde jeg? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 29. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 29. august 2003 Ah..idet innlegget ble postet, dumpet mailen inn her. Typisk! Buketten din var vanvittig flott!!! Hva slags blomster var dette? Brudeslør er vel det ene, og ferskenfarvede roser..? Hva heter de lilla? *Beundrer buketten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. august 2003 #15 Del Skrevet 30. august 2003 Det er orkideer, og så er det eføy som er tvinnet rundt. Jeg ble kjempe glad og er utrolig fornøyd med buketten min. Det var akkurat noe slikt jeg hadde lyst på også. Det tar vist nok veldig lang tid å lage en slik bukett, så den er ganske dyr. Min forlover brukte 4,5 timer. :o Hun er bare kjempe snill. Hun og mannen lagde også all borddekorasjon og kirkepynt også. Og snille som de er så får vi alt til innkjøpskost. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 30. august 2003 #16 Del Skrevet 30. august 2003 Brudjuni og Zianta, kan dere sende bilde av buketten til meg også? Plis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 30. august 2003 #17 Del Skrevet 30. august 2003 Brudjuni og Zianta, kan dere sende bilde av buketten til meg også? Plis? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 30. august 2003 #18 Del Skrevet 30. august 2003 Brudjuni og Zianta, kan dere sende bilde av buketten til meg også? Plis? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 30. august 2003 #19 Del Skrevet 30. august 2003 Her kan du se min bukett: http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/ninanost/...oo.com/&.view=t (ganske dårlig bildekvalitet da, men det er pga jpg-formatet...) Jeg hadde VELDIG klare tanker om hvordan buketten min skulle være. Jeg visste at jeg skulle ha røde roser og eføy, og ikke noe annet. Og jeg visste at jeg ikke ville ha en veldig 'soesiell' bukett. Jeg tok med bilde av kjolen da jeg skulle møte floristen, og sammen ble vi helt enige om at buketten burde være dråpeformet, og henge en del. Mest på grunn av kjolen, men også på grunn av eføyen. Mitt tips: Tenk nøye gjennom hva du ønsker deg på forhånd (det gjelder forøvrig meg kjoler og alt - hvis ikke er det enkelte steder de prøver å 'prakke' på deg det siste nye, uansett om det passer deg eller ikke...), ta med et bilde av kjolen til den som skal lage buketten, så finner dere nok den buketten som passer best for deg! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 30. august 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 30. august 2003 Pip: Buketten din var helt nydelig!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå