Gjest Gjest_Vanja_* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har lurt litt på hvordan jeg skal gjøre det under brudekjolen. Kjolen har en innebygd korsett, men denne går bare til midjen. Jeg har ganske markert midje og kan se for meg at dette kan gnage litt kanksje. Derfor har jeg lurt litt på å skaffe meg hold in av en eller annen slag som hadde gått opp til brystene. Slik at jeg hadde fått holdt inn magen litt også Fant disse her og lurte på om noen hadde prøvd disse, står jo waistliner da og kan jo se for meg at det kan bli litt ubehagelig når den blir som en truse også? Har aldri gått med noe slikt. Noen som eventuelt har noe annet og anbefale?
Gjesten Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke prøvd den du viser til, men jeg har et sånt korsett som bare er til magen, altså stopper rett over rumpa og rett under brystene. Den holder inn alt som er av hofte- og magefett, og de hadde mange forskjellige varianter på lindex. Jeg er veldig fornøyd med den, men hvis du skal kjøpe noe lignende, anbafaler jeg deg å prøve å finne en med silikonlinjer øverst og nederst, da min glir opp en del, og det kan også være en idé å se om du finner noe som fungerer uten spiler, da disse bøyer seg når man sitter, noe som kan være ubehagelig, selv om det er absolutt overlevbart.
Gjest Gjest_vanja_* Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk for svar:D Da skal jeg ta meg en tur innom lindex og se om jeg kan finne noe der:)
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg ville heller gått på en ordentlig undertøysforretning. Alt av undertøy med plastspiler er bare tull; de bøyer seg og gjør vondt. Prøv heller å få tak i en ordentlig girdle eller waist cincher UTEN plast-spiler...
Gjesten Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg ville heller gått på en ordentlig undertøysforretning. Alt av undertøy med plastspiler er bare tull; de bøyer seg og gjør vondt. Prøv heller å få tak i en ordentlig girdle eller waist cincher UTEN plast-spiler... Jeg kan i og for seg si meg enig her. Jeg har som sagt bare en slik med plastspiler, men ja - de bøyer seg når man sitter/bøyer seg. Men om du bare kommer til å bruke det denne ene gangen, må du jo vurdere hvis mye du vil bruke. Endret 6. januar 2010 av Gjesten
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Men så må man også huske at man skal gå med dette hele dagen, og det er ikke så kult å få ødelagt bryllupsdagen fordi man har vondt og ubehagelig undertøy på.
Gjesten Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Men så må man også huske at man skal gå med dette hele dagen, og det er ikke så kult å få ødelagt bryllupsdagen fordi man har vondt og ubehagelig undertøy på. Absolutt, men jeg opplever ikke at det er ubehagelig i det hele tatt. Selv når det bøyer seg. Jeg har opplevd at den ene spilen bøyet seg slik at den stod litt inn i ribbeinet mitt, men det var ingen stor sak å ordne på.
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Da er du heldig. Jeg har opplevd slikt undertøy som bøyer seg på punktet til det skal knekke, og hvor de spissene stikker inn i ribbeina mine flere timer i strekk. Anbefales ikke.
Gjesten Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Da er du heldig. Jeg har opplevd slikt undertøy som bøyer seg på punktet til det skal knekke, og hvor de spissene stikker inn i ribbeina mine flere timer i strekk. Anbefales ikke. Auch. Hvor var disse fra?
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Lindex. Kosta meg 400kr også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå