Gå til innhold

Hva er han interessert i ?

Gjest Gjest_Confused_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Confused_*

Min forhenværende sengekompis kontaktet meg igjen etter over 2 år uten noen kontakt imellom . Da vi brøt kontakten sist gang , var det meg som ikke ville møte han noe mer . Jeg kan ikke huske hvorfor det ble sånn den gangen , men han sendte meg noen få meldinger og så ble det stille .

Skjønner ikke hvorfor han kontaktet meg igjen nå så lenge etter , trodde han var ute av livet mitt .

Er han bare ute etter sex tror dere eller hva holder han på med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min forhenværende sengekompis kontaktet meg igjen etter over 2 år uten noen kontakt imellom . Da vi brøt kontakten sist gang , var det meg som ikke ville møte han noe mer . Jeg kan ikke huske hvorfor det ble sånn den gangen , men han sendte meg noen få meldinger og så ble det stille .

Skjønner ikke hvorfor han kontaktet meg igjen nå så lenge etter , trodde han var ute av livet mitt .

Han hadde god sex med en annen mens han rotet med deg, men nå har han ikke lenger noen sex, så nå er du god nok for ham igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristina_*

Han er kåt og vil heller ha sex med noen han kjenner fra før enn å prøve seg på noen fremmede. Han tenker vel at det er lettere å få deg til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kåt og vil heller ha sex med noen han kjenner fra før enn å prøve seg på noen fremmede. Han tenker vel at det er lettere å få deg til sengs.

Sikkert. I tillegg synes han kanskje sexen var god, og om man hadde uforpliktende sex tidligere - hvorfor ikke igjen om det ikke var komplikasjoner sist...? Det har skjedd noen ganger at jeg har tatt opp tråden med tidligere sengekompiser etter både 2-3-4 år. Av grunnene over og fordi jeg har likt dem godt, selv om jeg ikke har vært interessert i noe mer. Siden de har vært interessert i det samme antar jeg at de har følt det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert. I tillegg synes han kanskje sexen var god, og om man hadde uforpliktende sex tidligere - hvorfor ikke igjen om det ikke var komplikasjoner sist...? Det har skjedd noen ganger at jeg har tatt opp tråden med tidligere sengekompiser etter både 2-3-4 år. Av grunnene over og fordi jeg har likt dem godt, selv om jeg ikke har vært interessert i noe mer. Siden de har vært interessert i det samme antar jeg at de har følt det på samme måte.

hmmmm ... så man kan måtte risikere å høre fra sine tidligere eventyr resten av livet ?

Jeg er liksom mer av den typen som gjør meg ferdig og går videre og det kunne ikke falle meg inn å kontakte noen igjen etter så lang tid .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antakeligvis

Eneste måten du finner det ut på, er ved å spørre ham rett ut. Vær klar over at mange vil lyve om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm ... så man kan måtte risikere å høre fra sine tidligere eventyr resten av livet ?

Jeg er liksom mer av den typen som gjør meg ferdig og går videre og det kunne ikke falle meg inn å kontakte noen igjen etter så lang tid .

Er det noen som sier at du må svare hvis "et tidligere eventyr" kontakter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være at han synes du er så fantastisk at han aldri greier å få deg ut av hodet sitt? Kan være noe så banalt som at han/hun har fått påvist en eller annen form for sykdom, som vedkommende vil informere deg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være at han synes du er så fantastisk at han aldri greier å få deg ut av hodet sitt? Kan være noe så banalt som at han/hun har fått påvist en eller annen form for sykdom, som vedkommende vil informere deg om...

Hvis vedkommende hadde villet informert om noe sånt , så hadde vel kanskje vedkommende gjort nettopp dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som sier at du må svare hvis "et tidligere eventyr" kontakter deg?

Ja , det syntes jeg . Siden enkelte blir frustrerte av å bli totalt ignorert - det handler vel egentlig om å vise sine medmennesker respekt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , det syntes jeg . Siden enkelte blir frustrerte av å bli totalt ignorert - det handler vel egentlig om å vise sine medmennesker respekt ?

Joda, man skal selvfølgelig behandle andre med den samme respekten som man får selv. Men det kommer også litt an på historien med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...