Gjest Angrer eller gjør jeg? Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Heisann alle sammen. jeg har nesten nylig vært i ett forhold som varte i 10mnd, de siste måndene så var det bare krangel og diskusjoner. Vi hadde flyttet ilag og bodde hos min bestemor og gikk på samme skole. men siden vi kranglet så mye og alt var bare problemer til slutt, så vi valgte å slå opp, etter noen uker fant jeg en ny en. Noe jeg trur jeg følte at jeg kanskje trengte noe nytt, siden det siste forholdet bare var ett stort rot i seg selv. Og alle liker vell en flørt. Vell, den flørten ble min nåværende kjæreste. Jeg er gla i han, men nå de siste dagene så savner jeg eksen så vanvittig mye! Og når jeg ser han på skolen så hopper hjerte mitt mer enn noe annet. det kribler liksom. også får jeg tårer på øynene.. Hva skal jeg gjøre ? jeg har det fantastisk bra me min nye kjæreste, men det er det lille der som mangler.. eksen.... Jeg er gla i min nye kjæreste, og føler meg skikkeli råtten nå når jeg har disse følelsene for min eks. Jeg våkner opp på natten skrikende.. hva kan jeg gjøre ?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Først og fremst, slå opp min din nåværende kjæreste. Han fortjener ikke å være i et forhold hvor du ikke går inn 100%. Du trenger enten: 1) å komme over eksen 2) bli sammen med eksen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå