Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har innsett at det nærmer seg slutten for min kjære data, så jeg har så smått begynt jakten på en ny og jeg trenger noen tips for jeg er helt grønn på dette området.

Hva merke/modell bør jeg satse på?

Det skal være laptop, ikke mini men heller ikke så stor, kanskje mellom 13 - 16". (Og finnes den kanskje i rosa?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Epleknollen
Skrevet
Hei.

Jeg har innsett at det nærmer seg slutten for min kjære data, så jeg har så smått begynt jakten på en ny og jeg trenger noen tips for jeg er helt grønn på dette området.

Det skal være laptop, ikke mini men heller ikke så stor, kanskje mellom 13 - 16". (Og finnes den kanskje i rosa?)

Denne er nett, rask og grei, har windows 7, meeeget lett, godt batteri og slankt fint design.

Kamerat kjøpte den til mora til jul. Han er "datageni" og skrytte veeeeeldig:

http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=LXPEC02046

Vil du ha et ENDA mer problemfritt dataliv og ikke MÅ ha pc (pga programvare du bruker) kjøper du en Mac. De begynner på 7990,-

Skrevet

Kommer opp at produktet ikke finnes ?

Gjest Mr handsome
Skrevet
Den er helt knall hvis du kan leve med at det ikke er optisk drev (dvd-spiller, etc) på den.

Vil det si at det IKKE er cd/dvd spiller i den?

Altså kan jeg ikke se filmer eller installere programvare jeg har på plater?

Skrevet

Stemmer.

Jeg bruker ikke verken dvd- eller cd-plater på laptop, men jeg glemmer ofte at folk har laptop som hovedmaskin for tiden. Det har ikke jeg.

Skrevet

Du kan kjøpe DVD-brenner/spiller for ca 1000 kr som du bare plugger i USB'en. Det har jeg gjort siden jeg også har mini-PC.

Funker fett :jepp:

Gjest Cupcakes
Skrevet
Hei.

hei hei. har selv bestilt meg ny bærbar fra dell, denne skal bruke den til litt film, surfing og enkel spilling og musikk så min kjære bror "lovte" meg at denne skulle hverre mer enn bra nok for meg, min pappa og hans kone har selv kjøpt disse nå nylig og er kjempe fornøyde :) de skryter også veldig av dell på jobben til broren min der de jobber med å lage programvarer og slikt :Nikke:

også finnes den i rosa, det har jeg bestilt og med matchende datamus :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...