Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å sette opp mitt eget treningsprogram, jeg har et program der jeg trener men syns det programmet er for lett nå som jeg har trent der i et år. Jeg vurderer da å sette opp mitt eget treningsprogram som jeg kan bruke der nede. Hva bør jeg legge vekt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lyst til å sette opp mitt eget treningsprogram, jeg har et program der jeg trener men syns det programmet er for lett nå som jeg har trent der i et år. Jeg vurderer da å sette opp mitt eget treningsprogram som jeg kan bruke der nede. Hva bør jeg legge vekt på?

Hvor er "der nede"? Hvis du trener vekter er det da bare å øke belastningen. Trener du utholdenhet kan du trene lengre og med mer variasjon mellom jevn trening og mer intervallbasert trening.

Det er litt vanskelig å si noe mer fornuftig når jeg ikke vet hva din nåværende trening går ut på.

Skrevet

Veldig fint om du kan si noe om mål med treningen din :)

Skrevet

Trener du på ett senter?

Om du det gjør, hvorfor ikke bare få en time med en PT? Det koster ca mellom 300-500 kr, kommer an på hva de tar for en time på senteret ditt, men da vil du få hjelp til å lage ett program med noen som er utdannet til å kunne hjelpe deg og det er en god investering for deg om du legger vekt på å trene rett og vil oppnå fremgang!

Skrevet
Trener du på ett senter?

Om du det gjør, hvorfor ikke bare få en time med en PT? Det koster ca mellom 300-500 kr, kommer an på hva de tar for en time på senteret ditt, men da vil du få hjelp til å lage ett program med noen som er utdannet til å kunne hjelpe deg og det er en god investering for deg om du legger vekt på å trene rett og vil oppnå fremgang!

Jeg trener på et senter. Der det er muligheter for å både være med på gruppeaktiviteter og trene på egenhånd på ulike apparater/maskiner.

Jeg har hatt time med en instruktør når jeg begynte der for å få et eget program. Men det programmet syns jeg er for kjedelig og enkelt. Og jeg ville ha laget meg et opplegg som jeg kunne kombinere med å gå tur, trene på senter, være med på ulike gruppe timer på senteret.

Det jeg vil opp nå er å få en stram og fin kropp samt og få god kondis og holde meg slank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...