Nilma Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Det enkleste er nok å se på hjemmesiden til laget du vil se, og se hva slags regler de har (f.eks. om de først selger til medlemmer, om de sender billetter på forhånd eller om du må hente dem på stadion osv.). Vi kjøpte billetter til Fiorentina (Firenze)i august, da bestilte vi på nett på forhånd og hentet billettene på stadion litt før kampen - null problem.
MissStiles Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har funnet 2 kamper som kunne passe for oss å gå på: Roma vs Udinese eller Lazio vs Siena Jeg har ikke så mye peiling på fotball og lag. Er dette noen bra lag?
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Ikke spesielt 'store' kamper, men du får jo sett John Arne Riise i den første, i det minste. Litt av greia er vel uansett å oppleve stemninga.
Nilma Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Fotballnerden her i huset mener at den første kampen er hakket mer fotballfaglig interessant, og at der sannsynligvis også vil være mer folk og dermed bedre stemning.
MissStiles Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Takk skal du ha! Jeg har spurt en kamerat og han mente det samme. Så da satser jeg på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå