Gå til innhold

Når spør man den man ønsker å ha som forlover om h* vil være forlover ?

Anbefalte innlegg

Gjest Vordende Brud
Skrevet

Når spør man den man ønsker å ha som forlover om h* vil være forlover ? Sånn ift. til bryllupsdato ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det regler for sånt også?

Jeg hadde tenkt å spørre så fort som mulig jeg, så jeg har det klart av banen. Og vi skal gifte oss om halvannet år.

Skrevet

Jeg spurte min forlovet så fort jeg ble forlovet. Man gjør det vel når det passer en best selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Finnes ikke noe fasitsvar på det, men en vil jo ofte ha med seg forloveren på diverse ting, som feks prøving av brudekjole osv. Det starter man jo ofte med ganske tidlig, så da er det greit å ha det på plass.

Gjest Vordende Brud
Skrevet

jeg tror også jeg spør nå rett etter forlovelsen :)

Skrevet

rett etterpå, det er jo en koselig ting å dele.

Skrevet

Hei!

Jeg tok med meg mine to bestevenner på cafe og spurte om de ville være forloverene mine.D var ca en mnd etter vi ble forlovet. Det var kjempekoselig, etterpå gikk vi til brudebutikken og jeg viste de kjolen jeg drømte om, prøvde den, nå er den kjøpt!!

Lykke til

Skrevet

Jeg ringte forloveren min like etter forlovelsen, fortalte de gode nyhetene, og spurte henne da.

Jeg tror det er greit å spørre så fort som mulig - bare du er sikker på hvem du vil ha.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og en venninne har kjent hverandre siden vi kunne gå. Men nå som tiden er kommet til at jeg skal velge forlover føler jeg at jeg velger feil om jeg velger henne. Det har på en måte alltid vært et løfte om at vi skal være forlovere for hverandre når den tid kommer. Men jeg føler ikke at det blir rikitg. Jeg har ei annen venninne jeg mye heller vil ha som forlover. Men hvordan skal jeg da forklare dette til hun som forventer å få være det? Når jeg mener forventer så er det typ: jeg SKAL være forloveren din, ingen andre skal ta den plassen og deg og meg for alltid typ. Men jeg er ikke der.

Dilemma! Noen tips?

Skrevet

Spør så snart du er sikker på hvem du vil ha :)

Skrevet

Det beste er vel å spørre så raskt så mulig så h*n kan bære med på planleggingen og valg av kjole mm

Skrevet
Jeg og en venninne har kjent hverandre siden vi kunne gå. Men nå som tiden er kommet til at jeg skal velge forlover føler jeg at jeg velger feil om jeg velger henne. Det har på en måte alltid vært et løfte om at vi skal være forlovere for hverandre når den tid kommer. Men jeg føler ikke at det blir rikitg. Jeg har ei annen venninne jeg mye heller vil ha som forlover. Men hvordan skal jeg da forklare dette til hun som forventer å få være det? Når jeg mener forventer så er det typ: jeg SKAL være forloveren din, ingen andre skal ta den plassen og deg og meg for alltid typ. Men jeg er ikke der.

Dilemma! Noen tips?

Kan det vere ein ide å ha begge to som forlovarar då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...