Xtra_lilje Skrevet 6. januar 2010 #1 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjøpte en ny dongeribukse før jul som jeg er veldig fornøyd med, men klarte å krympe buksebeina på den.. så nå er de pittelitt kortere enn jeg skulle ønske. kan man redde den? Tenkte å legge dem i vann og så strekke dem på noe slags vis, men blir glad for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Del Skrevet 6. januar 2010 neste gang du vasker den og du tar den ut av vaskemaskinen, så tråkk på bena og strekk den så langt du kan oppover. det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #3 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) jeg krymper alt slik hele tiden, og husket ikke lenger hvordan jeg kunne ordne det, så jeg gikk med høyvann en stund. HAHA. Nå skal jeg ikke glemme det lenger. Og ikke bruk tøymykner når du vasker olabukser. Det ødelegger stoffet. Endret 6. januar 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå