Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #1 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er på utkikk etter grå jeans med smale bein. Høy eller lav midje spiller ingen rolle. Ødela mitt eneste par grå jeans i en liten hårfarge ulykke for noen dager siden, nå har de både fargeflekker og blekede flekker der jeg forsøkte å fjerne fargen, det er ikke håp for dem. Surt, for det var yndlingsbuksene mine. Forsøkte å finne en erstatning på H&M for noen dager siden, der jeg kjøpte de første jeg hadde, men de hadde bare to par igjen, i str.26 og 33...og de har dem ikke på nettbutikken. Hvor finner jeg fine grå smale jeans? De bør helst ikke koste mer enn 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Del Skrevet 6. januar 2010 hei. fant disse på h-m.no tilbud ta to for 1 http://shop.hm.com/no/outletshoppingwindow...E_KAMP_N_0106_3 har også sett at de har litt annerledes grå bukser på cubus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 6. januar 2010 #3 Del Skrevet 6. januar 2010 Du kan sjekke Tiger of Sweden og Cheap Monday:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 6. januar 2010 #4 Del Skrevet 6. januar 2010 Man tenker kanskje ikke på Vivekes for slikt, men de har dem i hvertfall i steinvasket, blå og sort. Grå husker jeg ikke. Normalpris 600,-, kjøpte for halv pris rett før jul. "Dem med tre stener på lommene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Del Skrevet 8. januar 2010 Bik Bok har smale grå jeans opp til str 31. Veldig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 10. januar 2010 #6 Del Skrevet 10. januar 2010 Cubus har også smale grå bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #7 Del Skrevet 10. januar 2010 str. 31?? finnes det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå