Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er på utkikk etter grå jeans med smale bein. Høy eller lav midje spiller ingen rolle. Ødela mitt eneste par grå jeans i en liten hårfarge ulykke for noen dager siden, nå har de både fargeflekker og blekede flekker der jeg forsøkte å fjerne fargen, det er ikke håp for dem. Surt, for det var yndlingsbuksene mine. Forsøkte å finne en erstatning på H&M for noen dager siden, der jeg kjøpte de første jeg hadde, men de hadde bare to par igjen, i str.26 og 33...og de har dem ikke på nettbutikken. Hvor finner jeg fine grå smale jeans? De bør helst ikke koste mer enn 1000 kr.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 hei. fant disse på h-m.no tilbud ta to for 1 http://shop.hm.com/no/outletshoppingwindow...E_KAMP_N_0106_3 har også sett at de har litt annerledes grå bukser på cubus.
Tbag Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Du kan sjekke Tiger of Sweden og Cheap Monday:)
Virreliten Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Man tenker kanskje ikke på Vivekes for slikt, men de har dem i hvertfall i steinvasket, blå og sort. Grå husker jeg ikke. Normalpris 600,-, kjøpte for halv pris rett før jul. "Dem med tre stener på lommene".
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Bik Bok har smale grå jeans opp til str 31. Veldig gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå