Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigpetra
Skrevet

Til dere gutta ...

Hvis dere hadde hatt ett seksuelt forhold til en dame som hadde gitt dere sparken for 2 år siden og dere etter det ikke hadde hatt noen kontakt med kvinnemennesket , hva hadde vært grunn til å kontakte henne igjen (uten at det var tilfeldig ) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeesh, du må se noe jævlig bra ut for at noen skal gidde å kontakte deg igjen etter at du har gitt dem sparken.

Skrevet
Til dere gutta ...

Hvis dere hadde hatt ett seksuelt forhold til en dame som hadde gitt dere sparken for 2 år siden og dere etter det ikke hadde hatt noen kontakt med kvinnemennesket , hva hadde vært grunn til å kontakte henne igjen (uten at det var tilfeldig ) ?

Kommer an på hvilket grunnlag du sparket ham på. Og hvorvidt det sexuelle dere hadde sammen var kanonbra eller ikke. Hvis jeg hadde hatt knallbra sex med en kvinnelig sjef, og jeg forsto bakgrunnen for at jeg fikk sparken (generell nedskjæring, eller at jeg rett og slett var udugelig) så hadde jeg ikke hatt problemer med å gjenoppta kontakten. Spørsmålet blir da heller hvorfor han ventet i to år... Og det er vel kanskje det du lurer på? Vel. Det kan være mange grunner. Kanskje han nettopp er ferdig med et forhold, og er på jakt etter en lekekompis. Kanksje han har klart å legge bak seg vonde følelser fra da du ga ham sparken og vil prøve på nytt, denne gangen uten at du er i maktposisjon. Kanskje han rett og slett bare har tenkt på deg og vil ha kontakt igjen.

Mange muligheter. Hvorfor ikke spørre ham direkte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...