Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 https://sikkerhetsprodukt.secure.flexiweb.n...tview/20053170/ Den meste burglars bruk mindre enn seks minutter innenfor et offers hjemets og bare ha tid til å sjekke de meste åpenbare stedene for valuables. Med dette produktet kan du gjemme din valuables hva ser ut i som en vanlig bok- lesten plasserer en tyv ville tro til å se. Dette er en aktuell bok med en å skille i midtpunktet snitten ut og kommer i blandete tittel. De ytre dimensjonene av boka er 9 1/2 x 6 3/8 x 1 3/4 tomme. Dimensjonene av å skille innenfor er 6 3/4 x 3 3/4 x 1 1/4 tomme. Behag anmerkning : det nedre bildet som viser boka tittelen av «Den Skjulte Booksafe» er en avtakbar erme for bruk i en detaljforretning. Etter anskaffer denne ermet burde bli fjernet derfor det aktuelle boka dekselet er vist. Også på engelsk. Most burglars spend less than six minutes inside a victim's home and only have time to check the most obvious places for valuables. With this product you can hide your valuables in what looks like an ordinary book- the last place a thief would think to look. This is an actual book with a space in the center cut out and comes in assorted titles. The outside dimensions of the book are 9 1/2 x 6 3/8 x 1 3/4 inches. The dimensions of the space inside are 6 3/4 x 3 3/4 x 1 1/4 inches. Please note: the bottom picture which shows the book title of "The Undercover Booksafe" is a removable sleeve for use in a retail store. After purchase this sleeve should be removed so the actual book cover is displayed. Jeg vet ikke, men synes jeg lukter elektronisk oversetter lang vei her Er ikke det noe noe uprofesjonelt når man selger noe, eller?
NoAngel Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 genialt!! jeg lurer på om jeg har noen valuabler liggende...
Pingting Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 https://sikkerhetsprodukt.secure.flexiweb.n...tview/20053170/ Også på engelsk. Jeg vet ikke, men synes jeg lukter elektronisk oversetter lang vei her Er ikke det noe noe uprofesjonelt når man selger noe, eller? Eh, det lukter ikke, det STINKER!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå