Gå til innhold

Er ikke dette noe uprofesjonelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://sikkerhetsprodukt.secure.flexiweb.n...tview/20053170/

Den meste burglars bruk mindre enn seks minutter innenfor et offers hjemets og bare ha tid til å sjekke de meste åpenbare stedene for valuables. Med dette produktet kan du gjemme din valuables hva ser ut i som en vanlig bok- lesten plasserer en tyv ville tro til å se. Dette er en aktuell bok med en å skille i midtpunktet snitten ut og kommer i blandete tittel. De ytre dimensjonene av boka er 9 1/2 x 6 3/8 x 1 3/4 tomme. Dimensjonene av å skille innenfor er 6 3/4 x 3 3/4 x 1 1/4 tomme. Behag anmerkning : det nedre bildet som viser boka tittelen av «Den Skjulte Booksafe» er en avtakbar erme for bruk i en detaljforretning. Etter anskaffer denne ermet burde bli fjernet derfor det aktuelle boka dekselet er vist.

Også på engelsk.

Most burglars spend less than six minutes inside a victim's home and only have time to check the most obvious places for valuables. With this product you can hide your valuables in what looks like an ordinary book- the last place a thief would think to look. This is an actual book with a space in the center cut out and comes in assorted titles. The outside dimensions of the book are 9 1/2 x 6 3/8 x 1 3/4 inches. The dimensions of the space inside are 6 3/4 x 3 3/4 x 1 1/4 inches. Please note: the bottom picture which shows the book title of "The Undercover Booksafe" is a removable sleeve for use in a retail store. After purchase this sleeve should be removed so the actual book cover is displayed.

Jeg vet ikke, men synes jeg lukter elektronisk oversetter lang vei her :unsure:

Er ikke det noe noe uprofesjonelt når man selger noe, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

genialt!! :hoho:

jeg lurer på om jeg har noen valuabler liggende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...