Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg?
Gjest Shivas Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg? Herregud ... hva blir det neste?!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg? Ut ifra måten du spør på..så skjønner jeg at dette pirrer deg og at du har lyst å si ja hvis situasjonen oppstår. Go for it...hvis du er klar over konsekvensene...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Dette er vel egentlig bare en ønskedrøm som eksisterer i ditt eget hode, TS?
Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg? Hvordan jeg ville reagert? Jeg ville sikkert blitt smigret og kanskje til og med fantasert om det. Hvordan jeg ville handlet er en annen sak. Så hva lurte du -egentlig- på ?
toth Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Vit at du kommer til å få høre det senere. Men for guds skyld sikkert bare morro det 1 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Det er bare et spørsmål, ingen virkelighet "sukk".
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Jeg går ut i fra at TS er sønnens kamerat...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Jeg går ut i fra at TS er sønnens kamerat... Altså, hva er poenget med å ødelegge en trå? Må et smørsmål være basert på virkeligheten? Nei. Hva med alle andre "hvordan hadde du reagert"-tråder? Jeg ser et som handler om mannen i skjole. Er det mannen som da spør? Jeg spurte av ren nysgjerrighet, men det idder jeg ikke mer da det alt skal vris på hele tiden.
Kjetil S. Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg? Hvordan reagerte du? :-)) 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg? Jeg hadde sagt vennlig, men bestemt at jeg ikke ville vurdert å ha sex med ham, både på grunn av generasjonsforskjell og fordi det kan skade relasjonene som er involvert. Jeg tror ikke jeg ville vært fristet heller, med mindre du med "over 16" mener minst 19 og kjekk, moden og med modent utseende for alderen
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Jeg ville blitt smigret, men avslått tilbudet, da jeg ikke vil ligge med en kamerat av min sønn. Men hadde det derimot vært en annen ukjent tiltrekkende ung mann hadde jeg kanskje slått til.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Ærlig talt så synes jeg du er hårsår. Du fikk ikke de svarene du ønsket deg så du furter og ber moddene rydde opp. Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg hadde prøvd å svare "nei, det er ikke aktuelt" med rolig stemme, og nektet ham å sette sin fot i huset igjen.
Beauté Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 Kan ikke noe annet enn å signere. For jeg mener akkurat det samme, og ville gjort akkurat det samme. Ærlig talt så synes jeg du er hårsår. Du fikk ikke de svarene du ønsket deg så du furter og ber moddene rydde opp. Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg hadde prøvd å svare "nei, det er ikke aktuelt" med rolig stemme, og nektet ham å sette sin fot i huset igjen.
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #17 Skrevet 6. januar 2010 Alt for ung, det hadde ikke vært aktuelt. På den andre siden er det jo smigrende. 1 1
Kosemose Skrevet 6. januar 2010 #18 Skrevet 6. januar 2010 Hvordan hadde du reagert om ditt barns venn (over 16 og motsatt kjønn av deg) hadde sagt at han synes du er heit og at han kunne tenkt seg å ha sex med deg? Jeg hadde blitt forlegen også hadde jeg syntes at han var altfor frekk og dum, og at han var en dårlig venn for sønnen min. En god venn legger ikke ann på mora til vennen sin vel? Jeg hadde IKKE blitt smigret. 3 2
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2010 #19 Skrevet 6. januar 2010 Jeg hadde tenkt at det var et veddemål på gang et sted, og hadde bare ledd det bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå