Gå til innhold

Petter Northug sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet

Synes han ser tilbakestående ut.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Muskelmann
Skrevet

Northug er KONGEN. Og han har fått huket tak i ei real fløyelsfitte av ei dame, så litt sexy synes jenter han er :-)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Er det noen som egentlig synes Northug er sexy? Personlig synes jeg han ser litt slesk ut, i tillegg er han vel litt liten?

kan ikke si det akkurat. :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns han er den fineste idrettsstjernen vi har i Norge for tiden:P Andreas Torkildsen ser så vanlig ut.. Northug har det lille "spesielle".. Dessuten elsker jeg gutter med selvtillitt!<3

Skrevet

Jeg synes ikke Northug er STYGG, men helt min type er han heller ikke. Men han har.. et eller annet. :P

Thorkildsen derimot. HEIA!

Skrevet

Håper det er snakk om Petter Northug jr. her :fnise:

jeg synes han er H O T! Han skulle få kommet på kaffe, for å si det sånn ;)

Gjest Janne
Skrevet

Petter Northug er, i mine øyne, norges mest SEXYE mann. Litt i yngste laget for meg, men han hadde lurt meg når som helst.....dvs. det hadde vel blitt meg som måtte lure han :) Han har noe veldig spesielt, utstråler en råskap og et vinnerinnstinkt som er helt unikt. Selvsikre menn er HOT. Og det at han slenger med kjeften gjør han bare enda mer SEXY i mine øyne. Digger han for den konkurransemannen han er, og digger han for det han har gjort for langrennsporten. Syns det er skikkelig kult at Norge har verdens mest fargerike og fremgangsrike langrennsløper på teamet! Håper det kommer flere som han, men det er nok en ønskedrøm, han er "One of a kind"!

• Liker 1
Gjest Petter fanboy
Skrevet

Er det noen som egentlig synes Northug er sexy? Personlig synes jeg han ser litt slesk ut, i tillegg er han vel litt liten?

Mannen er 185, vesla. Det er godt over snittet det. Han veide vel også godt over 80 kg så han er ingen smågutt nei når du i tillegg tenker på at mannen sikkert ikke har høyere enn 7-8 prosent fett på kroppen. Men det er klart han ser liten ut når han ofte blir intervjuet ved siden av thommas altsgaard og resten av den 190 gjengen i sporten på nrk.

Skrevet

Petter Northug er ikke sexy.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

det å si at petter northug jr er stygg, blir som å si at jahn teigen er pen. med andre ord: helt feil. Petter Northug er deilig, fin, SEXY som faen og en jævla bra mann :D det at han er storkjefta er jo et pluss.

• 11 måneder senere...
Gjest lolizor
Skrevet

Fyren er jo 1.85, så særlig liten er han iallfall ikke. Men snoen vakkerdokke er han ikke.

Skrevet

Jeg synes ikke Petter Northug er sexy. Men han minner litt om en Ivo Caprino-figur, og det gjør han jo litt søt i grunn :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Trr han bare er breial i media, særlig mot svenskene. Tror han er en kjernekar. Utseendemessig er han nok over snittet. Han fikk jo hu de nordtømme.

Gjest Gjest
Skrevet

hehe. bra link. Håper ikke han ser denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Han ser ut som en piss i trynet

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Sånn utseendemessig synes jeg han ser helt normal ut. Verken mer eller mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...