Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #41 Skrevet 1. mars 2010 Han er råsexy. Elsker menn som er selvsikre, det er utrolig attraktivt. Han er ikke glansbildepen, men barsk. Love it!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #42 Skrevet 1. mars 2010 Ekkel og oppblåst :gjeiper: Og han ligner en rev som tidligere påpekt 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #43 Skrevet 1. mars 2010 Er det noen som egentlig synes Northug er sexy? Personlig synes jeg han ser litt slesk ut, i tillegg er han vel litt liten? Haha...nei, finnes ikke sexy! En liten sutregutt. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #44 Skrevet 1. mars 2010 Haha...nei, finnes ikke sexy! En liten sutregutt. Enig. Han virker lite sympatisk i tillegg til at han ikke har utseendet med seg. Utseendet kan han selvsagt ikke noe for, men han kunne med fordel ha tatt selvkritikk på hvordan han oppfører seg, spesielt når han ikke vinner. Synes også det er usmakelig å hovere over andre når han vinner. Håper inderlig vi får frem noen utøvere som har annen personlighet og som kan markedsføre Norge på en bedre måte enn det han gjør.
-littleme- Skrevet 1. mars 2010 #45 Skrevet 1. mars 2010 Han er helt utrolig sexy, deilig og HOTHOTHOT!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #46 Skrevet 1. mars 2010 Å kalle han for stygg er vel å overdrive. Han ikke er akkurat direkte stygg. Jeg synes han er en kjekk mann Han virker kanskje litt blærete noen ganger men han er kjekk.
Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 2. mars 2010 #48 Skrevet 2. mars 2010 Jeg visste faktisk ikke hvordan han så ut før jeg leste denne tråden Etter bildet her å dømme så synes jeg han er en veldig fin gutt, men ikke min type- så for meg er han ikke sexy
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #49 Skrevet 2. mars 2010 Nei. Et godt eksempel på at barnslig/usportslig oppførsel ødelegger helhetsinntrykket av en person.
Gjest gutt18 Skrevet 2. mars 2010 #50 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er en hetro mann og vil gjerne få ytre min mening i saken! Om Petter Northug eller sexy eller ei, for bli opp til de kvinnelige her og avgjøre. Noe jeg alikevel stusser litt på, er at noen sier han er liten? Er dette da i måten han ter seg(oppførsel)? Det må det jo være, i og med at gutten er 185 høy. Selv synes jeg ikke han er spesielt sexy. Veldig små muskler, blærete, høy på pæra. Han har vel heller ikke noe spesielt pent ansikt heller? Han er ikke akkurat en typisk mannemann, synes jeg. Andreas thorkildsen derimot. Han er vel dødskjekk!? http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...sen_502461c.jpg - Sinnsykt grov og skikkelig KAR! Også aksel lund svindal da. Tviler på at Petter Northug kan måle seg med disse mennene. I hvert fall ikke slik jeg ser det. Virker som flertallet stemmer for at Northugen ikke er spesielt tiltrekkende
Disco Biscuit Skrevet 2. mars 2010 #51 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nei, jeg synes ikke at han er så veldig flott... Han minner meg om en Ivo Caprino figur! Caprino Endret 2. mars 2010 av MaiL 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. mars 2010 #52 Skrevet 2. mars 2010 Nei, jeg synes ikke at han er så veldig flott... Han minner meg om en Ivo Caprino figur! Caprino HAHAHAHA! Ja, enig, men de er jo så søte!
Disco Biscuit Skrevet 2. mars 2010 #53 Skrevet 2. mars 2010 HAHAHAHA! Ja, enig, men de er jo så søte! Jo figurene er søte Han er en annen sak :gjeiper: 1
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 2. mars 2010 #55 Skrevet 2. mars 2010 Petter Northug er jo HEIT! Hadde tatt han på flekken om han hadde kommet inn døren nå :gjeiper: Men så klart det er jo smak og behag
Gjest J20 Skrevet 2. mars 2010 #56 Skrevet 2. mars 2010 Er det noen som egentlig synes Northug er sexy? Personlig synes jeg han ser litt slesk ut, i tillegg er han vel litt liten? Sexy ja, men ikke når han åpner munnen. Makan til sutre kjerring spørr du meg. Hver gang han gjør det dårlig er det alle andres feil.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 2. mars 2010 #57 Skrevet 2. mars 2010 Ja, han er fin! Fint ansikt. Og han er toppidrettsutøver, så har selvsagt flott kropp.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #58 Skrevet 2. mars 2010 Han hadde lurt meg når som helst!!!!! :D Og selvtillit og suksess er utrolig tiltrekkende!! JA TAKK! :D
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 14. mars 2010 #59 Skrevet 14. mars 2010 Er det noen som egentlig synes Northug er sexy? Personlig synes jeg han ser litt slesk ut, i tillegg er han vel litt liten? Petter Northug er, i mine øyne, Norges mest sexy mann! Han er rett å slett bare herlig....Håper kjæresten vet hvor heldig hun er, for blir han ledig på markedet, skal jeg love at jeg, og mange flere kommer springene;)
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #60 Skrevet 14. mars 2010 Nei, jeg synes ikke at han er så veldig flott... Han minner meg om en Ivo Caprino figur! Caprino Haha, MaiL, du har så rett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå