Gå til innhold

Petter Northug sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som egentlig synes Northug er sexy? Personlig synes jeg han ser litt slesk ut, i tillegg er han vel litt liten?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Slesk er ordet. Og litt stygg også, faktisk.

• Liker 1
Skrevet
Nei. Slesk er ordet. Og litt stygg også, faktisk.

Han var litt søt da han var yngre. Litt for breial og selvgod for min del..

Skrevet

Når han holder munn så syns jeg han er søt :gjeiper:

Skrevet

Hadde tatt han opp ned overalt hele tiden hver dag om jeg kunne! :) Bra vi er forskjellige!! :D

Skrevet

Synes ikke akkurat at han er noe sexy, men litt søt kanskje? :gjeiper:

Skrevet

Deilig! <3

Skrevet

Har intrykk av at suksessen har gått ham til hodet.

Mennesker uten bakkekontakt er ikke sexy i mine øyne.

Skrevet

Jeg syns han er en kjekk mann. Litt for ung for min smak, men har alltid tenkt at yngre jenter kan syns han er sexy.

Jeg syns for øvrig det er helt greit at han slenger litt med leppa. Syns vi trenger noen fargerike personligheter i idretten også.

• Liker 1
Skrevet

Petter Northug er helt rå, både sportslig og privat. Han har en sinnssykt fin kjæreste, så noen jenter må synes han er sexy :-)

Skrevet (endret)
Er det noen som egentlig synes Northug er sexy?
Endret av kanel23
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Meh.. Sexy syns eg ikkje at han er.

Skrevet

Har Northug hyret inn russiske hackere for å kapre KG? Han finnes ikke det fnugg sexy!!!! Han er faktisk fryktelig stygg. Liten dverg med stygt ansikt med stygge grimaser. Dere lar dere sjarmere av kjendisstatusen. Andreas Thorkildsen er pen, men Northug kan legge seg i en søppelbøtte. Kjæresten er vel typisk premier league kjæreste, som dumper han når karrieren er over. Antar at hun må ha pose på hodet hans under akten, i hvert fall mentalt. Usympatisk personlighet har han også. Kort oppsummert: Liten, tynn og stygg.

• Liker 1
Skrevet
Har Northug hyret inn russiske hackere for å kapre KG? Han finnes ikke det fnugg sexy!!!! Han er faktisk fryktelig stygg. Liten dverg med stygt ansikt med stygge grimaser. Dere lar dere sjarmere av kjendisstatusen. Andreas Thorkildsen er pen, men Northug kan legge seg i en søppelbøtte. Kjæresten er vel typisk premier league kjæreste, som dumper han når karrieren er over. Antar at hun må ha pose på hodet hans under akten, i hvert fall mentalt. Usympatisk personlighet har han også. Kort oppsummert: Liten, tynn og stygg.

hehe, kjipt å være stygg og bitter og museløs? :)

Northug er 185cm og får mer respekt enn det du noengang vil få :)

Gjest Gjest_E_*
Skrevet
Har intrykk av at suksessen har gått ham til hodet.

Mennesker uten bakkekontakt er ikke sexy i mine øyne.

Han har alltid vært på den måten - vinnerinstinkt kalles det. Ikke døm for hardt når du ikke har kjent personligheten hans i r_l.

Synes forøvring han har en veldig sexy kropp og et interesant ansikt.. noe som ikke er negativt i mine øyne. Kjæresten hans er forresten veldig hot som det ble påpekt tidligere i tråden.

Gjest Gjest_Elle_*
Skrevet

Ingen kan jo for det utseendet de har fått utdelt, men siden du spør: Jeg synes ikke han er pen. Vil heller si han er langt under middels.

At han har en pen kjæreste (hun har jeg aldri sett) kan absolutt ha sammenheng med den statusen han har. Mange "kjendiser" har pene kjærester, det kommer med statusen.

Smaken er forskjellig, men jeg klarer ikke fatte at noen synes han er sexy. Ikke veier han opp med en flott personlighet heller.

• Liker 1
Gjest bare bea
Skrevet

Han ser rar ut- Ser ut som en kombo av 7. far i huset, en rev, og sinnataggen adresse Frognerparken. Han blir ikke penere bare fordi kjæresten hans er pen, om det er noen som tror det er slik det henger sammen O_o

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...