Gå til innhold

Sexy vekt når det gjelder menn...

Anbefalte innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

kjæresten er vel rundt 1,75, ca ti cm høyere enn meg, og ganske ideelt sånn sett. Han er ganske mager, hverken mye fett eller muskler. Det var ikke etter et utseendemessig ideal jeg valgte ham, men jeg ble kjent med ham og forelsket meg i hele mannen. Nå vil jeg si at alt ved ham er sånn jeg vil ha det, men det er jo fordi det er sånn han er... Det er ikke sikkert han hadde nådd opp om jeg hadde lagt til grunn et ønske om kroppslige faktorer han måtte ha. Da hadde jeg gått glipp av mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter jeg her ved dataen og spekulerer rundt hva slags type mannekropp jeg liker best.

Hmm... Det er noe jeg ikke tenker så mye på :P

Jeg liker dere alle sammen jeg, gutter!

Tykke, sterke, tynne, normale, atletiske, høye, lave, hårete, hårløse.

Du er fine som du er! En sexy vekt for menn er en vekt du ikke skammer deg over.

Og når du åpner munnen (og jeg liker hva dere sier og hvordan du sier det) så blir kroppen din grenseløst hot!

Hehe... Ble litt mye følelser :sjenert:

Men det er så mange fine menn jeg kunne tenkt meg å kost med :P

Skrevet

Jag har alltid dragits till riktiga benrangel, för jag tycker av någon anledning att det är attraktivt (jag kanske ser sårbarhet?). Men jag trivs så mycket bättre med en lite tyngre kille. Bra fysik med muskler är ju alltid trevligt då det vittnar om att killen lever en sund livsstil. Jag älskar dessutom när killen har pyttelite av en putmage! Inte någon ölmage, men lite extra fett just där. :rødme: Jag tycker om att känna mig liten, så det är mer eller mindre ett måste att han väger mer än mig.

Min sambo väger typ 67kg och är 175cm hög och det tycker jag är lite lite. Han kunde gärna äta lite mer pizza och träna lite, haha. Men jag älskar honom precis som han är!

Skrevet

Han jeg har sansen for nå er faktisk ganske så tynn, litt for tynn når jeg tenker etter, men fortsatt utrolig heit. Jeg veier vel litt mer enn jeg burde (85 kg) og han er vel rundt 20 kg mindre enn meg og er like høy som meg.. Men fy satans å sexy han er og da.. Og jeg liker normalt bamser jeg og, så noe er virkelig bra her..

Skrevet

165cm og 340 kg er ganske sexy. :rødme: Jeg elsker bamser, akkurat som de fleste andre her. Jeg trodde alltid at jeg var den eneste.

• 7 år senere...
Skrevet

Hva med en gutt på 23 som er 163 høy og veier 55 kg? Er vel langt unna tenningsområde for de fleste det? :P Å som har litt fett på magen fordetom. Ikke asiat 

Anonymkode: 8b9c1...aec

Skrevet
På 1/6/2010 den 0.31, Gjest BMI-freak skrev:

Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? :)

Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. ;)

En mann på 185 og 78 kg er ingen mann. Det er en reke. 80 kg minimum for en mann på 180

Anonymkode: 8a11c...2ab

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann på 185 og 78 kg er ingen mann. Det er en reke. 80 kg minimum for en mann på 180

Anonymkode: 8a11c...2ab

Har du hørt noe så idiotisk!! Bare fordi noen har andre gener så er de ikke menn?? Du vet det finnes slanke folk som er like slanke uansett hva de spiser. Eller folk som driver med langdistandeløping som derfor må ha lav kroppsvekt. Å kalle mennesker for reke og ikke mann pga vekta sier noe om ditt menneskesyn!

Anonymkode: e11e5...0eb

Skrevet

Jeg er 125 cm høy og veier 210 kg. Så du skal faktisk være ganske pirkete hvis du legger merke til at jeg sklir på isen og detter.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en gutt på 23 som er 163 høy og veier 55 kg? Er vel langt unna tenningsområde for de fleste det? :P Å som har litt fett på magen fordetom. Ikke asiat 

Anonymkode: 8b9c1...aec

Superdigg størrelse. Digger tynne gutter:)

Anonymkode: ad711...cbf

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er 1,86 og veier 81kg. Jeg får ofte høre at jeg er slank, men BMIen min (23,7) er faktisk i den høye enden av normalområdet.

Når det gjelder meg selv, er jeg opptatt av at kroppen skalvære funksjonell. Siden jeg liker å løpe og sykle betyrvekt en del. Bonus er at et sterkt hjerre og lite bukfett forebygger livsstilssykdommer. 

Jeg er 50 og burde også trene styrke, men det er så ulidelig kjedelig. Det gjør jeg bare om vinteren mår jeg feller, kapper og kløyver ved.

Som beskrevet er mitt syn på egen kropp diktert av funksjon. Når det kommer til kvinner er jeg all over the place....

Skrevet
På 11.10.2017 den 6.16, Cyrus skrev:

Den perfekte vekt for en mann 

Snapchat-1965897671.thumb.jpg.6f0236c58eff16aee603b6403c43b1a7.jpg

Varierer mellom 86 kilo og 93 kilo, alt etter hvor mye kondisjon jeg trener kontra styrketrening. Om vinteren blir det mere styrke å bygge muskler, og om sommeren prøver jeg å bli litt lettere i beina for å gå fortere i fjellet. 

Anonymkode: e11e5...0eb

Skrevet

Er selv 1.90 og veier 95-100 kg.  Varierer i takt med trening. Får inntrykk av at få jenter er misfornøyde med det. 

Gjest Coolaid
Skrevet
På 6.1.2010 den 0.31, Gjest BMI-freak skrev:

Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? :)

Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. ;)

Er 186 cm og idealvekten er et sted rundt 96- 100 kg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...