Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #101 Skrevet 24. februar 2010 Har intrykk av at kvinner synes kraftige menn er fascinerende. Selv er jeg 182 og 95kg, store armer, bred rygg og kraftige lår, og er samboers store bjørn! Merker ofte at folk som ikke kjenner meg er noe forutinntatte om hvordan jeg er, siden jeg er veltrent. Når de blir kjent med meg finner de ut at jeg som regel kan mye mer enn dem om de fleste temaer. Da ser jeg hjerter i øynene på kvinnene!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #102 Skrevet 12. mai 2010 Ja, men hvor mye betyr en veltrent kropp når en kvinne velger en partner de satser på? Mange damer har selv en god del kilo som gjør at de foretrekker (som flere i denne tråden) bamser på 90kg og mer... så de slipper å føle at de burde trene selv. Behøver ikke være bamse selv om en veier over 90kg, jeg veier 94 eller no og er 191 og vil beskrive meg selv som tynn
Gjest hans Skrevet 13. mai 2010 #103 Skrevet 13. mai 2010 90% av kvinner vil ha menn som er rundt 185 høy. Jeg er bare 175, og når jeg dro til Spania i tre måneder, så har jeg aldri fått så mye respons fra kvinner før. Der er det ikke like mange menn på 185, så der lever vi kortvokste med et betydelig bredere og ikke minst bedre tilbud. Få land i Europa som har så høyt utdannede kvinner som Spania, og få land hvor de er like vakre. Da er det i grunn greit å være "kortvokst" som det kalles her i landet. Variasjonen av hvilke kvinnekropper som er pene, er vesentlig større enn hva tilfellet er for menn. For menn må man være 185, hvis man da ikke er skuespiller og en karakter man aldri kan møte ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #104 Skrevet 13. mai 2010 90% av de jeg har vært borti har vært 174-176 høy
Stor&Sterk Skrevet 13. mai 2010 #105 Skrevet 13. mai 2010 Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Dette tror jeg du ikke har tenkt nøye igjennom før du skrev innlegget ditt. Hva en mann veier forteller lite om en manns utseende. Det samme gjelder for BMI. Å veie seg eller måle bmi, skiller ikke mellom muskler, fett og benbyggning. Forholdet mellom høyde og vekt forteller heller ikke så mye. Du kan være 120 kg, 186cm og være veltrent og se kjempebra ut, og du kan være 120 kg, 186cm og ha lite musklemasse og mye fett...og se usunn ut... Alle dere jenter som tyter her inne om bmi, høyde og vekt... dere må forstå vekt, høyde og bmi kun er en pekepinn som forteller oss noe om kroppen....
Gjest Anonym Mann Skrevet 13. mai 2010 #106 Skrevet 13. mai 2010 Jeg tror en del kvinner ikke helt har greie på hvor mye muskler veier i forhold til fett, eller hvor mye mer muskler menn har enn kvinner. Jeg er 1.80 høy. Når jeg var slank muskeløs veide jeg rundt 80 kilo. En som bare løper vil nok veie mindre, men da får man nesten ikke noen definert muskelatur i det hele tatt. Da er man avhengig av å være naturlig bredskuldret. Jeg tror en del kvinner oppgir lavere vekt på idealet sitt enn det de egentlig liker, mye fordi de ikke vet hvor mye menn og deres muskelatur veier. Det blir det samme som penis debatten hvor en kvinne kan skrive den må være 18 cm, men det de trodde var stort er i virkeligheten egentlig gjennomsnittelig. Det jeg prøver å komme frem til er også at det er mange som kan veie forskjellig uten at det skiller seg fra hva man liker såsant det ikke er ekstremt. Jeg møtte en sexy kvinne en gang. Jeg faller som regel for ganske nette kvinner. Jeg fikk sjokk når jeg løftet henne. Hun var rett og slett naturlig tung uten at det syntes.
Caramela Skrevet 13. mai 2010 #107 Skrevet 13. mai 2010 (endret) Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. Enig med du! Men det må gjerne være noe muskler som også gjør at de er 90+ Endret 13. mai 2010 av Caramela
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #108 Skrevet 13. mai 2010 Jeg foretrekker slanke menn på over 1.80. De må ikke være altfor tynne, men de bør være slanke og sunne. Jeg synes rett og slett de er penere å se på enn bamsene og de overtrente muskelbuntene. Jeg legger også stor vekt på ansiktet. Fine ansiktstrekk er et must.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #109 Skrevet 13. mai 2010 90% av kvinner vil ha menn som er rundt 185 høy. Jøss, hvor har du det tallet fra?
Gjest lola Skrevet 13. mai 2010 #110 Skrevet 13. mai 2010 Jøss, hvor har du det tallet fra? 185 cm høres ideelt ut, egentlig. Kun et par cm over gjennomsnittet. Sexy. De fleste mannlige modeller er rundt denne høyden. Det sier vel alt.
Djungelvrål Skrevet 13. mai 2010 #111 Skrevet 13. mai 2010 Dere vet at et menneskeskjelett veier ca 10 kg? Det å ha "tung benbygning" er en stor myte.
NovaFlare Skrevet 13. mai 2010 #112 Skrevet 13. mai 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Som jeg skulle sagt det selv.
Gjest Bianca26 Skrevet 13. mai 2010 #113 Skrevet 13. mai 2010 Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Liker dem litt chubby jeg. Kosebamse liksom.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #114 Skrevet 13. mai 2010 Visste ikke at det var så mange jenter som hadde en fetisj for bamser?! Jeg vet ikke hvor representativt dette er for den virkelige verden men... Tror det er mange feite menn som hadde fått god selvtillit av å lese denne tråden. Litt rart at det er så få kvinner her som liker ordentlig vakre menn... Er pene og sunne menn virkelig så "skremmende"? Det er i det minste bra at det er pesonlighteten som teller. Utseendet kommer jo til å falme før eller senere - uansett.
Bantering Spirit Skrevet 13. mai 2010 #115 Skrevet 13. mai 2010 Jøss, jeg vil si noen skal få det vanskelig med å finne "den perfekte mannen" når de har så store krav eller forventninger til høyde og kroppsvekt. Er det ikke viktigere at han er komfortabel med den kroppen han har og trives med å vise den frem for deg? Min kjæreste er nesten 2 meter lang, og var i starten av vårt forhold så tynn at sex var et problem pga hoftebeina, dermed sank også selvtilliten betraktelig også.. Heldigvis har han lagt på seg jevnt og fått litt mere muskler nå og veier rundt 85, noe som har ført til at jeg bare liker han mer, og han har fått ny selvtillit på soverommet Men for all del, så jeg ikke blir misforstått...Jeg har ingen preferanser i forhold til dette, men kan forstå at noen kanskje har det- men da må folk også skjønne at de kommer til å slite med å finne en mann/kvinne som oppfyller alle kravene, eller gidder å slanke seg fordi den nye kjæresten har et favoritt mål på 85 eller 60 kg :S
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #116 Skrevet 13. mai 2010 jeg er 184 og 78 kg. Da er man faktisk ganske tynn, så jeg har planer om å legge på meg litt muskler.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #117 Skrevet 13. mai 2010 jeg er 184 og 78 kg. Da er man faktisk ganske tynn, så jeg har planer om å legge på meg litt muskler. Ja, kanskje du tiltrekker deg noen av disse fetisjistene her.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #118 Skrevet 13. mai 2010 Dere vet at et menneskeskjelett veier ca 10 kg? Det å ha "tung benbygning" er en stor myte. En kilo ekstra ben gir plass for rundt 7-8 kilo ekstra vann, fett og muskler.
Gjest strykebrett Skrevet 13. mai 2010 #119 Skrevet 13. mai 2010 Jeg liker egentlig det meste når det gjelder menn har jeg funnet ut. Tynne, slanke, muskuløse, bamser... bring it on! Enig! Det er helheten som teller, ikke høyde eller vekt i seg selv
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #120 Skrevet 13. mai 2010 185 cm høres ideelt ut, egentlig. Kun et par cm over gjennomsnittet. Sexy. De fleste mannlige modeller er rundt denne høyden. Det sier vel alt. Så fordi du synes dette høred ideelt ut, så skriver du at 90% av alle kvinner foretrekker den høyden? 90% er et ganske konkret tall, jeg tror du skal ha litt mer å basere det på enn bare dine egne antagelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå