Gå til innhold

Sexy vekt når det gjelder menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med en mann som veier under 60 kg? 175 cm høy...blir nok litt i tynneste laget for de fleste her tror jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med en mann som veier under 60 kg? 175 cm høy...blir nok litt i tynneste laget for de fleste her tror jeg ;)

Under 60? Foretrekker at menn veier mer enn meg jeg da :gjeiper:

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Jeg er en jente på 19 år som veier ca 65 kg og er 165 høy. Jeg synes ikke det høres stygt ut i det hele tatt. Men ville kasnkje fått komplekser for egen vekt. Men hvis jeg var sammen med en gutt med din vekt og han likte meg for den jeg var og likte seg selv, ser jeg ikke på det som noe minus. En av mine største forelskelser var 170 høy og veide nok litt under 60kg. Synes han var så sexy som det gikk an, men turte aldri å vise at jeg likte ham. Følte meg ikke fin nok. Men hvis han viste interesse ville jeg virkelig blitt lykkelig ;)

Skrevet
Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg.

Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss!

Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil.

Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke.

Enig med deg :)

Skrevet

Det viktige i denne sammenheng er ikke hva mannen veier, men at pikken veier minst 1/2 kilo erigert :roll:

Skrevet
Det viktige i denne sammenheng er ikke hva mannen veier, men at pikken veier minst 1/2 kilo erigert :roll:

Jeg lo av denne :ler:

Skrevet

Da bør mannen også ha nok masse forøvrig på kroppen til ikke å tippe forover. Tenk å være så pinglete at man mister balansen grunnet en halv kilo kølle!

Skrevet

185 cm og 78 kg høres helt fint ut for en ung mann. jeg foretrekker tynne/ slanke (gjerne høye menn). Kjæresten min er 194 cm og 77 kg, han er tynn, men jeg liker det.

Gjest Candy Dong
Skrevet
Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? :)

Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. ;)

Litt mye. 70 kg er mer enn nokk!

Skrevet
Jeg kjenner en mann som har nøyaktig samme høye og vekt. Han er LEKKER! Kraftige armer og skuldre, deilig, bred rygg, store, muskuløse lår og legger, og en liten kosemage foran. En av de aller deiligste mannfolkene jeg noen gang har møtt.

Så nei, i mitt hode er en med din høyde og vekt ikke feit.

Å milde himmel, jeg leste det som at han hadde samme høyde og vekt, altså feks 175 og 175 kg! Tenkte: jaja, det finnes noen for alle, men det er vel kanskje ikke så veldig sunt...

Jaja, tok den til slutt ;)

Skrevet (endret)
... ooooog plutselig følte mennene her inne det jentene føler hver gang diskusjonen går om deres kropper. Velkommen kjære KG-gutter.
Egentlig ikke, om noe synes jeg damene her er overraskende ukritiske i forhold til ekstra kilo og ellers varierte i sin smak.

For min del er jeg 188 høy og veier 85 kilo. Null planer om å legge på meg selv om en del tydeligvis har en greie for bamser. Det er så definitivt mitt inntrykk fra den virkelige væla at flat mage og noenlunde trent kropp generelt funker best overfor det motsatte kjønn.

Vekt er forøvrig ikke noe spes presist mål. En dvask kar med smale skuldre, tynne armer og pondus kan ha samme høyde og vekt som en med vaskebrett og markerte muskler. Bilder ala de i tilsvarende tråd om kvinner ville være mer oppklarende.

Edit: typo.

Endret av One Man Army
Skrevet

One Man Army- jeg tenkte ikke på innleggene vi jentene skrev, som ganske riktig er varierte, men på guttas reaksjon, og deres evne til å bare lese de innleggene som ikke passet med deres egen fysikk ;)

Ellers var det linket til bilder allerede på første side i tråden, om du er spes. interessert i det.

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet
Egentlig ikke, om noe synes jeg damene her er overraskende ukritiske i forhold til ekstra kilo og ellers varierte i sin smak.

For min del er jeg 188 høy og veier 85 kilo. Null planer om å legge på meg selv om en del tydeligvis har en greie for bamser. Det er så definitivt mitt inntrykk fra den virkelige væla at flat mage og noenlunde trent kropp generelt funker best overfor det motsatte kjønn.

Vekt er forøvrig ikke noe spes presist mål. En dvask kar med smale skuldre, tynne armer og pondus kan ha samme høyde og vekt som en med vaskebrett og markerte muskler. Bilder ala de i tilsvarende tråd om kvinner ville være mer oppklarende.

Edit: typo.

Enig.

Og du kan nok regne med at de som liker disse "bamsete" mannskroppene stort sett er ganske bamsete selv også :-)

Skrevet

Bamse-trenden er en uting.

At gutter i 20- og 30-årene har en slik kroppsfasong skyldes i de fleste tilfeller en slapp og usunn livsstil.

Slanke,atletiske menn blir skjeldnere og skjeldnere å se, mens bamsegutta vagger rundt overalt.

Det er ikke sexy , det er bare tragisk.

Skrevet
Bamse-trenden er en uting.

At gutter i 20- og 30-årene har en slik kroppsfasong skyldes i de fleste tilfeller en slapp og usunn livsstil.

Slanke,atletiske menn blir skjeldnere og skjeldnere å se, mens bamsegutta vagger rundt overalt.

Det er ikke sexy , det er bare tragisk.

Lol, kvinner er ikke akkurat noe bedre. Ofte kvapsete, hengemage og dobbelthaker i fleng. Ja, _litt_ former kan se bra ut på mange kvinner, men det er nok en del av dere som trekker det litt for langt.

Overvekt er et problem blant både menn og kvinner i dag, så å rette fingeren mot utelukkende menn i den aldersgruppen faller på sin egen urimelighet.

Gjest gutt 18
Skrevet

Er 18 år, 176 høy og veier 80kg. trener 4-6 ganger i uka og har en ganske så rå fysikk :P Har en ganske langlemmet kropp til tross for at jeg ikke er altfor høy. Ser slank ut, selvom jeg er ganske kraftig :) Har en veldig markert overkropp og bein.

Er det greit da?

Skrevet

Gutt 18: Jeg er dritlekker og smekker uten et gram fett og med alle riktige kurver på riktig sted - er det greit da? :filer:

Skrevet
Gutt 18: Jeg er dritlekker og smekker uten et gram fett og med alle riktige kurver på riktig sted - er det greit da? :filer:

:fnise:

Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden og vurdert å si meg enig med veldig mange med ulike meninger... Så jeg sier meg enig med Pingting!

Jeg liker egentlig det meste når det gjelder menn har jeg funnet ut. Tynne, slanke, muskuløse, bamser... bring it on! :hjerter:
Skrevet

Jeg er kun 167 høy og veier nå 83-84kg .

Trener endel og er litt kraftig , men ser overhodet ikke "bola" ut .

Må ned 4-5kg for å se bra ut (til 8-10% fett).

Under 80kg på 185-190 høyde er TYNT på en mann !

Er nok helst de aller yngste jentene som i tilfelle liker sånt .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...